וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: מורי הקבלן ישביתו את הלימודים בכל הארץ

חיים ביאור

26.3.2012 / 10:39

1,500 מורי הקבלן של תכנית הילה ישביתו מחר את הלימודים ב-160 מרכזי הלימוד לנוער נושר ברחבי הארץ. המורים מוחים על כך שהנהלת המתנ"סים אינה מכירה בוועד כגוף יציג

ועד המורים של תוכנית היל"ה המיועדת לנוער שנשר מהלימודים, יקיים מחר (ג') שביתה בכל 160 מרכזי הלימוד לנוער נושר ברחבי הארץ. זו שביתת עובדי הקבלן המקיפה ביותר אי פעם והיא תכלול 1,500 מורים המלמדים 8,000 תלמידים.

המורים המאוגדים בארגון כוח לעובדים, מוחים על כך שלאחר חצי שנה של משא ומתן מול חברת הקבלן המעסיקה אותם, החברה למתנ"סים, הודיעה החברה שהיא אינה מכירה בייציגות של ועד המורים. לטענת המורים, "בכך מתנערת חברת המתנ"סים לגמרי מאחריותה ומחובותיה כלפי המורות והמורים אותם היא מעסיקה - כאחרונת חברת כוח האדם - בתוכנית היל"ה".

בסוף השבוע הקרוב ייצאו מורי היל"ה לחופשת פסח, אלא שגם בפסח הזה, כמו בכל חופשות בית הספר האחרות, הם לא יקבלו שכר. המורים בתוכנית היל"ה מקבלים שכר שעתי רק עבור שעות בהן לימדו בפועל. כתוצאה מכך כארבעה חודשים בשנה המורים אינם מקבלים משכורת. בנוטסף לכך, כאשר תלמידים אינם מגיעים לשיעור, המורים אינם זוכים לתשלום.

ועד המורים של תוכנית היל"ה הוא ועד מורי הקבלן הראשון שהפך ליציג ומאז אוקטובר 2011 היה לוועד הראשון בין מורי הקבלן שמנהל מו"מ מול חברת הקבלן. לאחר שהחברה למתנ"סים סירבה לדון בדרישות המורים, הם פתחו ברצף של עיצומים שכלל שמונה שביתות.

  • עוד באותו נושא:
  • היל"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully