וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים בתנובה: מחסור במוצרי החברה ברחבי הארץ

עדי דברת-מזריץ

27.3.2012 / 9:54

עובדי תנובה ממשיכים בעיצומים והבוקר לא הפיצו את כל מוצרי החברה ל-100 חנויות שונות ברחבי הארץ. על המדפים היופלה כבר הולך ונעלם - הקוטג' והשוקו כבר אזלו

ועד עובדי תנובה מרחיב את העיצומים: החל מהיום בבוקר (ג') לא חילקו עובדי תנובה אף אחד ממוצרי החברה ל-100 חנויות ברחבי הארץ, כך נודע ל-TheMarker.

גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של מגה, אמר כי "אתמול בלילה קיבלנו SMS עם רשימת חנויות שלא יקבלו היום בכלל מוצרים של תנובה. משמעות הדבר שכבר היום נראה חוסרים בשקיות חלב, לבן, חמאה, גבינה צהובה ושאר המוצרים. נתנו הנחיות לסניפים להגדיל את ההזמנות משטראוס וטרה, אבל לצערי זה יעזור רק באופן חלקי ולא ניתן יהיה להשיג את המוצרים כבר היום".

יוגורט יופלה, שעובדי תנובה הודיעו כי הם מפסיקים את חלוקתו ביום ראשון, החל לאזול אתמול (ב') ברוב רשתות השיווק. הקוטג' והשוקו של תנובה, שחלוקתם הופסקה כבר בשבוע שעבר, כבר לא נמצאים מספר ימים על המדפים ברוב הגדול של חנויות רשתות השיווק השונות. כמו כן קיימים חוסרים בקוטג' של המתחרים שלא עומדים בביקוש המוגבר שנוצר למוצריהם.

הנהלת תנובה הורתה אתמול לעובדים המועסקים בקווי הייצור של גבינות קוטג', בקבוקי שוקו ומוצרי יופלה שלא להגיע לעבודה. המוצרים הללו אינם משווקים לחנויות ולמרכולים במסגרת העיצומים עליהם החליט ועד עובדי תנובה, שנמשכים כבר 10 ימים.

עובדי תנובה דורשים תוספת שכר של 5% לשנה, הוספת רכיבי שכר לחישוב הפנסיוני (למשל, פרמיה המשולמת לנהגי המשאיות), העברת עובדי דור ב', ששכרם ירוד יחסית, למעמד של עובד דור א' וזאת אחרי 7 שנות ותק בחברה, ביטול התוכנית לפטר 220-300 עובדים שתפוקתם נמוכה והשעיית הרפורמה בשיטת החלוקה עד למיצוי ההתדיינות עם הוועד בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully