וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרפ"ק טכנולוגיות נבחרה כשותף מנהל בינ"ל בקרן הון סיכון דרום קוריאנית של 150 מיליון דולר

בעז בבאי

10.7.2002 / 15:52

ד"ר שוקי גלייטמן, מנכ"ל שרפ"ק טכנולוגיות, והיו"ר יצחק שרם, יובילו את הפעילות של שרפ"ק בקרן החדשה של משרד התקשורת הקוריאני



משרד התקשורת הקוריאני, המסיים בימים אלה הקמת קרן הון סיכון חדשה תחת השם קוריאה גלובל IT פאנד (KGIF), בחר בחברת ההשקעות הישראלית שרם פודים קלנר טכנולוגיות מתוך 16 מתחרים בינלאומיים, כשותף המנהל הבינלאומי בקרן. KGIF היא קרן שאמורה לנהל הון בהיקף של 150 מיליון דולר, מתוכם גויסו 110 מיליון דולר.



הקרן תנוהל על ידי קונסורציום שבו יהיו שלושה שותפים - בנק לפיתוח קוריאה (KDB Capital), קבוצת השקעות ההון סיכון הדרום קוריאנית STIC Ventures ושרפ"ק טכנולוגיות - בחלקים שווים. שרפ"ק תשמש כשותף בצוות הניהול המקצועי של הקרן ותוביל את הקמת הפעילות העסקית והפיננסית של חברות הפורטפוליו של KGIF בארה"ב. את הפעילות של שרפ"ק בקרן יובילו מנכ"ל החברה, ד"ר שוקי גלייטמן, והיו"ר יצחק שרם.



הקרן תתמחה בהשקעות בתחומי התקשורת וה-IT בחברות בשלבים שונים של חייהן, בכלל זה חברות ציבוריות. כ?70% מההון יוקצה להשקעות בחברות דרום קוריאניות ויתר ההון יוקצה להשקעות בחברות סטארט אפ זרות. הקרן איננה מתכננת להשקיע בישראל. KGIF תקים משרדים בסיאול, בירת קוריאה, בסיליקון ואלי ובניו יורק בארה"ב.



"זוהי עסקה ראשונה מסוגה בישראל ומן הבודדות בעולם", אומר ד"ר שוקי גלייטמן. "היא הופכת את שרם פודים קלנר טכנולוגיות לחברה גלובאלית עם מוקד חזק במזרח אסיה. שרפ"ק טכנולוגיות רואה בשותפות ב- KGIF חלק מבניית מערכת יחסים ארוכת טווח בדרום מזרח אסיה, והיא תאפשר לנו להדק את הקשרים עם משקיעים וגורמים עסקיים נוספים בקוריאה. משרד התקשורת הקוריאני בחר בנו כדי להוביל את תהליך החדירה של חברות הפורטפוליו של הקרן לשווקים בארה"ב. הקוריאנים מעוניינים ללכת בעקבות המודל הישראלי של הקמת חברות סטארט אפ מקומיות עם מטה ניהול ושיווק בארה"ב והנפקה בנאסד"ק".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully