וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר ופלאפון: אין לנו הסכם שיתוף פעולה עם הלו

אמיתי זיו

27.3.2012 / 18:32

הלו הכריזה על כניסה לתחום הסלולר כמפעילה וירטואלית, אך החברות הוותיקות טוענות כי לה חוזה אירוח עמן. הלו: "זהו נושא רגולטורי ולכן ידון אצל הרגולטור"

אחרי ההשקה החגיגית מגיעות הודעות הצינון: חברת פלאפון מבהירה כי אין לה חוזה אירוח עם חברת ה-MVNO הצעירה הלו (hallo), שהכריזה היום על תחילת פעילות. כך נמסר מדוברות החברה: "ההסכם בין פלאפון לסלראן בוטל לפני שבוע, ביום רביעי 21.3, עקב אי קיום תנאים בחוזה ע?י סלראן. להלו /היל"ת אין ולא היה מעולם הסכם עם פלאפון?. סלראן היא החברה המקורית שחתמה חוזה אירוח עם פלאפון ולאחר מכן נרכשה על ידי הלו.

גם בחברת פרטנר טענו היום כי לחברה החדשה אין שום הסכם איתה. דוברת פרטנר ציינה כי לא היה הסכם כזה גם מול הגלגול הקודם של החברה, סלראן, חברה שנרכשה על ידי הלו. המשמעות של ההודעה של פרטנר היא שהלו תוכל לשווק כרטיסי SIM שפועלים רק על רשת פלאפון שהיא רשת רק למכשירי דור 3 ואילו מכשירי דור 2 יהיו חסומים עבור החברה.

הודעות פרטנר ופלאפון רומזות כי עוד ארוכה מאד הדרך להשקה מסחרית בפועל של החברה החדשה והיא תקרה רק לאחר הליכים רגולטורים ואף משפטיים.

חברת הלו מסרה בתגובה כי "נושא האירוח לא נתון בידי פרטנר, אלא הוא נושא רגולטורי ולכן ידון אצל הרגולטור. חברת הלו לא תנהל מו"מ מעל דפי העיתון אלא תבצע פניה לרגולטור על מנת שהוא יקבל החלטה בנושא".

מוקדם יותר היום הכריזה הלו, המפעילה את חברת השיחות לחו"ל 015, על כניסה לפעילות בתחום הסלולר במודל וירטואלי (רוכבת על הרשת הסלולרית של אחת החברות האחרות). הלו מציעה חבילת סלולר זולה במיוחד שתצריך מענה מצד שלוש חברות הסלולר הגדולות, חבילה ישראלית ראשונה ללא כל הגבלה בשיחות ובהודעות טקסט במחיר של 99 שקל לחודש. לקוח שירצה חבילת גלישה יוכל לבחור לשלם עוד 20 שקל לחודש עבור גלישה ללא הגבלה.

בשורה שמביאה החברה היא בתחום מחירי הנדידה לנוסעים לחו"ל. החברה הכריזה על מחיר קבוע של 1.5 שקל לדקת שיחה מחו"ל וחצי שקל להודעת טקסט מחו"ל, מכל מדינה בעולם. הלו אינה מתכוונת למכור מכשירים וממליצה ללקוחותיה לרכוש את המכשיר בנפרד.

החברה מתכוונת להשיק פעילות מסחרית במהלך חודש אפריל ונמסר כי "היא נמצאת במו"מ מתקדם עם רשתות שיווק קמעונאיות בפרישה ארצית ורשתות למוצרי תקשורת שדרכן ניתן יהיה לרכוש את כרטיסי ה-SIM של החברה".

"אנחנו מציעים מחיר חודשי בסלולר שהוא כמו כרטיס זוגי לקולנוע יחד עם פופקורן. אם תקנו גם קולה תחרגו מהמחיר שלנו", אמר היום באירוע ההשקה מנכ"ל החברה, רוני לישצ'ינסקי. "אנחנו מתכוונים להיות חברת הסלולר הגדולה ביותר בארץ עם 2.5 מיליון משתמשים. זה ישנה את עולם הסלולר בארץ כי זה תהליך בלתי נמנע שאנחנו מצטרפים אליו - לתת ללקוח מה שהוא רוצה, בעיקר את חופש הבחירה".

  • עוד באותו נושא:
  • hallo
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully