וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד 'מגדל' גרף 5.5 מיליון מכספי לקוחות

הילה רז

28.3.2012 / 13:30

לפי החשד ביצע גיא ממן פעולות תרמית באמצעות חשבונות קש ומקורבים וגרף רווחים על חשבון לקוחות החברה. הוא שוחרר למעצר בית מלא בן שלושה ימים

עובד לשעבר בחברת הביטוח מגדל, גיא ממן, שוחרר אתמול בתנאים מגבילים לאחר שנחשד בביצוע פעילות תרמית והפסיד לעמיתים כספים תוך שהוא גורף רווחים בסך של למעלה מ-5.5 מיליון שקל.

לפי החשד, ממן פעל עם שותף באמצעות חשבונות קש, מקורבים, בני משפחה ובאמצעות שימוש קבוע בכרטיס אשראי על שם שותפו, שחשוד גם הוא בפרשה. לפי החשד, הרווח של כל אחד מהחשודים הוא 2.7 מיליון שקל.

נציג השרות לני"ע בדיון, עו"ד ערן שביט, ביקש לשחרר את ממן בתנאים מגבילים שכוללים ערבות בסך 1.5 מיליון שקל. שביט טען כי "החשודים עדיין בקשר ויש חשש כבד לשיבוש הליכים. מערכת היחסים ביניהם ממושכת ומתחוכמת, הם חברים שנים. העבירות החלו בשנת 2006".

הסנגורית של ממן, עו"ד רותי ליטבק, ציינה כי ממן, בן 38, הוא נכה צה"ל בעל 51% אחוזי נכות שרכבו משועבד למשרד הביטחון. היא הוסיפה כי הוא לא עובד מעל חצי שנה וביתו ממושכן לבנק. ליטבק ביקשה להפחית את גובה הערבות הבנקאית שתאפשר את שחררו של ממן בתנאים מגבילים.

השופטת מעין בן ארי מבית משפט השלום בתל אביב הורתה על שחרורו בתנאים מגבילים, לפיהם הוא יחתום על ערבות בנקאית בסך מיליון שקל, ערבות עצמאית של מיליון שקל, מעצר בית מלא למשך שלושה ימים, איסור יציאה מהארץ למשך חצי שנה ואיסור להיכנס לחשבון המייל שלו למשך 15 ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • מגדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully