וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים בתנובה: מאות חנויות לא קיבלו מוצרים

עדי דברת-מזריץ

29.3.2012 / 9:48

אחרי הפוגה של יום בשיבושים בחלוקת מוצרי תנובה על ידי העובדים, ממשיכה מחאתם ביתר שאת. מאות נקודות מחירה ברחבי הארץ לא קיבלו הבוקר מוצרי תנובה בכלל

ועד עובדי תנובה מחריף את מאבקו בהנהלה ועצר אספקה של כלל מוצרי החלב של החברה למאות רבות של נקודות מכירה בארץ. אחרי שאתמול הקל בעיצומים וטען כי "הוועד לקח החלטה שהוא לא מעוניין לגרום לפגיעה בצרכנים ולכן לא המשכנו עם אותם עיצומים",

היום מחריף הוועד את עיצומיו ומאות נקודות מכירה רבות, בעיקר בדרום הארץ, לא קיבלו כלל מוצרי חלב של החברה. כך, שלושה סניפים של רמי לוי שיווק השקמה (גבעת שאול בירושלים, ראש העין ובית"ר עילית) ושמונה סניפים של כמעט חינם (ראשון לציון, בית שמש, יבנה, רחובות, רמלה, נתיבות, צור יצחק, כוכב יאיר).

בכיר באחת מרשתות השיווק הביע כעס על ועד העובדים שלדבריו הודיע על השיבושים באספקה ברגע האחרון ולא נתן לו אפשרות להיערך עם סחורה מוגברת של שטראוס וטרה כך שלא יהיו חוסרים.

מהוועד נמסר כי כי אתמול בערב הונחו המחלקים ועוזרי המחלקים, שהינם דור ב' קבועים במרכזי ההפצה בצפון, במרכז ובדרום, לא להגיע לעבודתם למשך 24 שעות. במרכז לא יצאו 18 קווים, בדרום 74 קווים ובצפון 12 קווים. כל קו אחראי על חלוקה למספר נקודות חלוקה. בנוסף, לדברי הוועד, עקב עובדי מחסן שלא עבדו צפויים לא יצאו חלק ההזמנות בצפון הארץ של גבינות במעדנים.

במקביל, נרשם ברשתות השיווק מחסור בקוטג', שוקו ויופלה שחלוקתם הופסקה בהדרגה בעשרת הימים האחרונים.

בארבעת הימים האחרונים שורר נתק בין הוועד לבין הנהלת תנובה ולא מתקיים משא ומתן לסיום העיצומים שנמשכים כבר למעלה משבוע וחצי.

מהנהלת תנובה נמסר כי "לאור החלטת ועד העובדים הלילה שחלק מהעובדים לא יגיעו לעבודה, נאלצה ההנהלה להתאים את הייצור ולעצור את קווי הייצור של החלב במחלבת רחובות וקווים נוספים במחלבת אלון תבור וזאת למשך מספר שעות בלילה. הקווים חודשו רק במשמרות הבוקר. אנו מתנצלים בפני הציבור וקוראים לוועד העובדים לחדול מפעולות שפוגעות בעובדים, בחברה ובצרכנים".

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully