וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: האם קניית אריזות חיסכון באמת משתלמת?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות וגילו כי לעיתים עדיף לרכוש דווקא את המוצרים הרגילים

אריזות חיסכון נתפשות בדרך כלל כדרך טובה לרכוש מוצר במחיר זול יותר מאשר רכישתו בחבילות קטנות. בחודש אפריל בו קונים הישראלים בדרך כלל יותר, עשויה תשומת הלב למחירי המוצרים להביא לחיסכון כספי. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את אריזות החיסכון ברשתות השונות וגילו כי לא תמיד אריזות החיסכון מוזילות את המחיר ולעיתים קנייה של מוצרים "רגילים" חסכונית הרבה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדוגמא, מחיר אריזת חיסכון במשקל 1.1 ק"ג של גרעיני תירס מתוק כשר לפסח ברשת מגה הוא 10.99 שקלים, (99.9 אגורות למאה גרם). לקוח שייקנה שתי קופסאות שימורים של גרעיני תירס מתוק מגה במשקל 550 גרם, ישלם תמורת כל אחת מקופסאות השימורים 3.99 שקלים (72.5 אגורות בלבד על כל מאה גרם). שתי קופסאות השימורים יהיו משתלמות יותר כי עלותן תסתכם ב-7.98 שקלים על אותה הכמות.

גם ברשת שופרסל ניתן למצוא מקרים דומים. עלות צנצנת דבש טבעי של הרשת במשקל 1.5 ק"ג היא 63.99 שקלים (4.27 שקלים למאה גרם). לקוח יוכל לקנות שלוש צנצנות דבש טבעי של הרשת במשקל 500 גרם תמורת 60 שקלים (ארבעה שקלים למאה גרם דבש).

בבדיקה שערכנו גם ברשת רמי לוי מצאנו כי צנצנת דבש דבורים טהור "המותג" במשקל 1 ק"ג תימכר ב-37.6 שקלים (3.76 שקלים למאה גרם). במקומה ניתן לקנות שלוש צנצנות דבש דבורים טהור "המותג" במשקל 350 גרם תמורת 32.97 שקלים (3.14 שקלים למאה גרם). ברשת רמי לוי ניתן אף לקנות קילוגרם טחינה שומשום טהור "הנסיך" כשר לפסח תמורת 23.40 שקלים (2.34 שקלים למאה גרם) או להחליפה ולקנות במקומה שתי אריזות של טחינה שומושום טהור "הנסיך" כשר לפסח במשקל 500 גרם תמורת 18 שקלים (1.80 שקלים למאה גרם).

מלבד בדיקת כדאיות אריזות חיסכון מאפשר אתר מיי סופרמרקט שפתח את שירותיו לקהל הישראלי בשבוע שעבר, להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן יודע האתר לומר איזה מוצר קיים במלאי של כל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום מוצרים שחסרים. כך מאפשר האתר להרכיב סל קניות בצורה המקטינה את ההוצאה הכלכלית.

בדיקה: היכן כדאי לקנות מוצרי ניקוי לפסח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully