וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה בטאו: סכנה לפירעון מיידי של האג"ח

שלי אפלברג

1.4.2012 / 15:31

נציגות בעלי אג"ח סדרות ב' וג' של טאו יכנסו אסיפת מחזיקים דחופה בה הם צפויים להחליט על העמדת האג"ח של החברה לפירעון מיידי כמו גם להצביע על פירוק החברה

ביום חמישי עוד נשמה לרווחה חברת טאו, לאחר שבנק לאומי נתן הודעה בעל פה כי הוא מסכים להסדר העקרונות אליו הגיעה החברה עם מחזיקי איגרות החוב. לאחר שראו הנציגויות את תוצאות חברת סאני, שמניותיה אמורות לתת ערובה להסדר החוב, בשעה שהחברה סיכמה את שנת 2011 עם הפסד שנתי בגובה 1.2 מיליארד שקל, יודיעו היום נציגות בעלי אג"ח סדרות ב' וג' , הרמטיק וחברת משמרת על זימון אסיפת מחזיקים דחופה ובה הם מעוניינים להעמיד את אג"ח של החברה לפירעון מיידי כמו גם להצביע על פירוק החברה.

שתי הנציגויות של שתי הסדרות המחזיקות בחוב כולל של 315 מיליון שקל מעוניינות לערוך את האסיפה באותו מקום ובאותו מועד, על מנת לאפשר למחזיקים משתי הסדרות לקיים דיון משותף באשר לדרכי הפעולה בניהם לשם מימוש זכויותיהם.

מעבר להצבעה האם להעמיד את אג"ח לפירעון מיידי ולבקש את פירוקה של החברה כמו גם לנקוט בהליכים משפטיים נגד החברה ונושאי המשרה בה, ידווחו הנציגויות בנוגע למו"מ שנוהל עם בעל השליטה ונציגות מחזיקי אג"ח וידווחו על אודות מצבה של החברה. טאו דיווחה על סיום שנת 2011 עם גירעון של 490 מיליון שקל ותזרים שלילי של 31 מיליון שקל. רואי חשבון נתנו שוב לחברה הערת 'עסק חי' בשל העובדה כי קיימים ספקות משמעותיים בדבר המשך קיומה כמו גם על עמדת בעל השליטה בנוגע למו"מ ולהסדר אליו הגיעו.

ההצבעות בנושאים יבוצעו בכל אחת מהאסיפות של איגרות החוב בנפרד. עם זאת, במקרה שבו מחזיק איגרות החוב של סדרה כלשהי יבקש כי ייערך דיון נפרד של האסיפות, בקשתו תיענה והאספות יפוצלו.

  • עוד באותו נושא:
  • טאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully