וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה לתחרות? כך מענישה פלאפון את לקוחותיה

אמיתי זיו

3.4.2012 / 8:50

חבילות הסלולר החדשות עליהן הכריזה פלאפון דורשות מהלקוח להשתמש בלפחות 250 דקות שיחה בחודש - ולא ישלם יותר. בנוסף, חבילות הגלישה מוגבלות בנפחן

בשעה לילה קצת חריגה הודיעה פלאפון על תמחור שתי חבילות סלולריות חדשות שהחברה מכנה "תוכניות ללא הגבלה". תמורת 149 שקל לחודש (חבילת Unlimited). בפועל, מדובר בתוכנית בעייתית מאוד.

פלאפון דורשת שהלקוח יגיע למגבלת שימוש של 250 דקות על מנת ליהנות מהזיכוי בתוכנית. לקוח שידבר בחודש מסוים אפילו דקה אחת פחות, ייענש על ידי החברה וישלם עוד 100-500 שקל (בהתאם לחבילה). המשמעות: פלאפון מענישה לקוחות שדווקא חוסכים לה תעבורה.

בעיה נוספת היא סוגיית הגלישה. פלאפון בנתה חבילות מוגבלות בנפח הגלישה מול השימוש האמיתי של לקוחותיה. החברה עשתה זאת על מנת שלקוח יאלץ לשלם עוד על הגדלת נפח הגלישה. כדי ליהנות מחבילת גלישה ראויה לשמה, יצטרך הלקוח להיפרד מעוד 30 שקל בחודש. לדוגמה, אם לקוח בחבילה הגדולה ידבר בחודש מסוים 249 דקות ויגלש 1,001 מגה, הוא יגלה חשבונית חודשית של 320 שקל.

לבסוף, צריך להשוות את מה שמציעה פלאפון למקובל בארץ ובעולם. 3 הבריטית מציעה חבילה עם 2,000 דקות שיחה, 5,000 הודעות טקסט וגלישה ללא הגבלה ב-25 ליש"ט בחודש - 150 שקל, בלי התניית מכשיר. פרטנר הישראלית מציעה ללקוחות הכבדים את אורנג' Clear 2600: חבילה עם 2,600 דקות, 2,600 הודעות טקסט וחבילת גלישה של 2 ג'יגה תמורת 190 שקל - בלי הפתעות בסוף החודש.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר על התוכניות החדשות: "בשלוש השנים האחרונות הובלנו מספר תהליכים פורצי דרך וכעת אנו מובילים את המהפכה הבאה. בדומה למספר מדינות מתקדמות בעולם, נציע החל מהערב חבילות דקות וסמסים ללא הגבלה שיאפשרו ללקוחותינו לדבר יותר וליהנות ממגוון סמארטפונים מתקדמים מתנה ומגלישה ברשת המהירה בישראל, והכל במחיר ידוע מראש".

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully