וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית בינוי גדולה ברעננה: 3,500 יחידות דיור

נמרוד בוסו

3.4.2012 / 8:59

יחידות הדיור ייבנו בצפון רעננה על שטח של 836 דונם והתכנית גוללת גם שטחים ציבוריים ומסחריים. מדובר בתכנית הבינוי הגדולה ביותר בהיסטוריה של העיר

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז החליטה לפני כמה ימים לאשר תוכנית לבניית 3,500 יחידות דיור בצפון רעננה. מדובר בתוכנית הבינוי הגדולה ביותר שאושרה בהיסטוריה של העיר. עם זאת, הוועדה התנתה את מתן התוקף הסופי לתוכנית בכמה תיקונים טכניים שעל העירייה לערוך בה.

שטח התוכנית 836 דונם, בבעלות פרטית, והיא ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר. את התוכנית יזמה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רעננה. היא נתחמת על ידי ציר ויצמן מדרום, שכונת קריית שרת ממערב, שכונת רסקו ממזרח ושטחים פתוחים בעלי ייעוד נופש מטרופוליני מצפון.

מטרת התוכנית היא הקמת שכונה חדשה, הכוללת שטחים למטרות ציבוריות, מרכז מסחרי, כיכר מסחר עירונית והרחבת שטחי הספורט של העיר.

בכך הגיעו לסיומן שש שנים בהן נדונה התוכנית, רע/2015, בוועדות התכנון השונות. בין היתר, נידונו בתקופה זו לא פחות מ-48 התנגדויות שהוגשו לתוכנית. עם השלמתם של התיקונים שדרשה הוועדה המחוזית מעיריית רעננה, ניתן יהיה להתחיל בהוצאתם של היתרי בנייה.

בעיר, שחוגגת בימים אלה 90 שנים להיווסדה, ובמשך כעשור לא ידעה בנייה חדשה בהיקף גדול, מדובר בבשורה של ממש. "אנו מוסיפים לפתח את העיר ולקדם שורה של תוכניות בנייה למען הדור הצעיר בכלל ובני רעננה בפרט", אמר ל-TheMarker ראש העיר רעננה, נחום חופרי. "אני מברך על החלטת הוועדה המחוזית, שהיא צעד נוסף לקראת הקמתה של שכונה חדשה ובעלת חשיבות גדולה בפיתוח העיר ב-90 השנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully