וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פומה תובעת 17 זייפנים שהשתמשו בסימנה המסחרי

2.4.2012 / 19:45

על פי התביעה סוחרים מזכרון יעקב, שוק רמלה-לוד, סכנין ואשדוד סחרו במוצרים מזוייפים שנשאו את סמל חברת פומה. לטענת החברה מדובר בפגיעה בתדמיתה ובמוניטין שלה

חברת פומה (PUMA SE) הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך מיליון שקל כנגד 17 זייפנים. על פי כתב התביעה נמכרו מוצרים מזויפים נושאי סימני המסחר שלה בשווקים ובחנויות ברחבי הארץ. בין היתר נתפסו סוחרים מזכרון יעקב, שוק רמלה-לוד, סכנין ואשדוד.

לטענת התובעת נתפסו אצל המוכרים כמויות מסחריות של פריטי לבוש, נעליים ותיקים מזויפים של פומה הנושאים את סימניה המסחר שלה. הפריטים המזויפים נמכרו בשווקים ובחנויות שונות ברחבי הארץ.

בכתב התביעה מצוין כי התובעת היא בעלת כל הזכויות הקשורות למוצרי הלבשה, הנעלה, תיקים, מוצרי ספורט ואביזרי אופנה הנושאים את הסימן פומה, דמות החתול המזנק או סימן הפס המשמש למוצרי הנעלה.

עוד נטען כי ההשקעה בפרסום מוצריה של התובעת בישראל בשנת 2010 עמדה על סך של למעלה מ-6 מיליון שקל, וכי על מנת להגן על המוניטין של סימני המסחר של התובעת נרשמו סימני מסחר אלה במדינות רבות ברחבי העולם ובכלל זה בישראל.

בכתב התביעה שהוגש באמצעות עורכי הדין רועי קורניק ועמרי בן- נתן ממשרד גילת ברקת מקבוצת ריינהולד כהן טענה התובעת כי ייצור, הפצת ומכירת הזיופים פוגעת בזכות הבלעדית שלה להשתמש בסימני המסחר שלה ופוגעת בתדמיתה ובמוניטין של מוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully