וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה בקשה לפירוק חברת דלק נדל"ן

שלי אפלברג

5.4.2012 / 16:34

בעלי אג"ח סדרה כ"ה של דלק נדל"ן הגישו בקשה לפירוק החברה בשל היותה חדלת פירעון. בעלי סדרה כ"ה מחזיקה בחוב בלתי מובטח של 570 מיליון שקל

נאמן סדרה כ"ה של דלק נדל"ן , כלל פיננסים, פנתה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשת פירוק לחברה. הבקשה הוגשה על ידי מייצג הנאמנות עו"ד גיא גיסין.

בעלי האג"ח מבקשים לפרק את החברה בשל היותה חדלת פירעון, לטענתם. נראה כי דלק נדל"ן שעד כה נמנעה מלבקש הקפאת הליכים בשל החשש ליצור כדור שלג בו יבקשו הבנקים בחו"ל לממש את הבטוחות על הנכסים, תיאלץ בזמן הקרוב להגיש לאלשיך בקשת הקפאת הליכים נגד הפירוק.

סדרה כ"ה מחזיקה בחוב בלתי מובטח של 570 מיליון שקל אשר מתוכו דלק נדל"ן היתה צריכה לפרוע בסוף ינואר סכום של 293 מיליון שקל. לטענתם, החברה למעלה מ-7 חודשים מנהלת ללא תוחלת מגעים לגיבוש הסדר חוב עם המחזיקים. לטענתם, במצב הנוכחי לאור האופן בו מתנהלת החברה, סדרה כ"ה לא יכולה להסכים עם המצב בו לא נמצאה פלטפורמה חוקית אשר באמצעותה ניתן לאכוף על החברה משטר של חדלות פירעון - ומכאן הצורך הדחוף בבקשת הפירוק.

לדלק נדל"ן התחייבויות של 14 מילאירד שקל בעוד ברשותה נכסים של 12 מיליארד שקל על פיה הצהרותיה כאשר החברה נמצאת בגירעון בהון העצמי של 2.4 מיליארד שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • דלק נדלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully