וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 40% מהקונים רכשו את מתנות החג באינטרנט

8.4.2012 / 12:09

סקר טלפוני שערה חברת ויזה אירופה מעלה כי האינטרנט היווה יעד מועדף לצורך רכישת מתנה לחג. מעל 50% אמרו שהם חשים בטוחים בעת השימוש בכרטיס אשראי בקניות ברשת

40% מכלל הקונים באינטרנט רכשו את המתנות לחג הפסח בכרטיסי אשראי באינטרנט, כך מעלה סקר טלפוני שערכה חברת ויזה אירופה אודות הרגלי קניות ברשת. הסקר כלל מדגם מייצג של 500 איש מהאוכלוסיה היהודית בוגרת בישרא ונערך על ידי חברת המחקר הבינלאומית נילסן.

מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, עודד סלומי אמר: "ויזה אירופה עוקבת כל העת אחרי הרגלי הקניות של צרכניה באירופה באמצעות אינדקסים וברומטרים שונים. הסקר שערכנו בימים אלה משלים את התמונה לגבי הרגלי הצריכה בישראל והוא מלמד אותנו על עולם ההתנהגות של קניות ברשת לאור ההתרחשויות המקומיות ובכלל זה קניות של ערב חג והורדת המכס. סקר זה ישמש אותנו גם כבסיס להשוואה בעתיד".

עוד עולה מן הדו"ח כי 29% מהישראלים אמרו שקנו באינטרנט בשלושת החודשים שחלפו, ומעל 50% אמרו שהם חשים בטוחים בעת השימוש בכרטיס אשראי בקניות ברשת. "אלה הם שני נתונים חשובים המשקפים את הביטחון שמרגישים הצרכנים ברכישות בכרטיסי ויזה און ליין", הוסיף סלומי.

מנתוני ויזה עולה כי 22% מסך התשלומים שהתבצעו באמצעות ויזה באירופה בשנת 2011, היו באינטרנט, והם משקפים גידול של 35% לעומת שנה קודמת.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully