וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקי האג"ח: "דלק נדל"ן צריכה להתפרק"

שלי אפלברג

8.4.2012 / 13:01

נציגי מחזיקי אג"ח סדרה כ"ה של דלק נדלן, קלר וגיסין, טענו כי הליך של פירוק במסגרתו החברה לא תפרע את מלוא חובותיה, עלול לפגוע ברישיון חבר הבורסה של חברת אקסלנס

"תשובה מציב לנו מלכודות כל הזמן. אין ברירה - דלק נדל"ן צריכה להתפרק. לכן, אנו מציפים את השאלה לגבי עלות הגיוס של תשובה לחברות אחרות, וכמה העלות תגדל ברגע שהשוק לא יראה שתשובה משלם את חובותיו", כך אמר היום עו"ד גיא גיסין, נציג מחזיקי סדרת כ"ה בדלק נדל"ן.

נציגי המחזיקים בסדרת כ"ה של דלק נדל"ן, אדוארד קלר ועו"ד גיסין, טענו כי הליך של פירוק במסגרתו החברה לא תפרע את מלוא חובותיה, עלול לפגוע ברישיון חבר הבורסה של חברת אקסלנס. כמו כן, הליך זה וכן ההסדר עשויים להוות בעיות בנוגע לאחזקתו של יצחק תשובה בפניקס. זאת, בהסבירם את בקשת הפירוק שהוגשה לבית המשפט המחוזי.

"לא הצלחנו לבדוק האם כאשר תשובה לא יהיה בעל השליטה, הנכסים בחו"ל באמת יוגשו לפירעון מיידי של ההלוואות לתאגידים הבנקאים", אמר גיסין. "אולי מדובר בגלולת רעל אמיתית, עד היום לא הביאו לנו את המסמכים המאפשרים לנו לבדוק זאת, על אף שביקשנו מבית המשפט חיסיון בנושא הזה ולא קיבלנו".

לטענתם, תשובה לא עושה טובה מחזיקי האג"ח כאשר הוא מסכים להסדר ולא לפירוק, אלא עושה חישוב קר לגבי התועלת שהוא מפיק ממנו. "לדעתנו, הוא יבוא לקראת בעלי אג"ח ויציע הצעה טובה יותר", אמר קלר, וקרא לשלושת הסדרות לשתף פעולה ולהגיש הצעה משותפת לחברה. לדבריו, אם ההצעה תהיה רלוונטית הם יצטרפו אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully