וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסז'ניקוב: סבסוד מעונות יום - רק להורים עובדים

טל שלו

9.4.2012 / 12:38

אחרי שהיווה את סלע המחלוקת בדיונים על "רפורמת המרפסות", סעיף מיצוי כושר ההשתכרות עולה לדיון גם בנושא סבסוד מעונות היום. השר מיסז'ניקוב דורש להחזירו כתנאי לסבסוד

שר התיירות סטס מיסז?ניקוב (ישראל ביתנו) פנה הבוקר (שני) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה לבטל את ההחלטה שהתקבלה במחטף בקבינט החברתי-כלכלי בערב החג, לפיה בוטל סעיף מיצוי כושר ההשתכרות כתנאי לסבסוד מעונות יום ומסגרות חינוך לגילאי 3-9. מיסז?ניקוב ציין שההחלטה, שמפלה לדבריו לרעה את האוכלוסייה שנושאת במלוא הנטל הכלכלי והיצרני במדינה, עומדת בסתירה להמלצות טרכטנברג ובסתירה למדיניות הממשלה.

מיסז?ניקוב הגיש ערר על ההחלטה והודיע כי הוא דורש להביאה להכרעת הממשלה באופן מידי. לדבריו, "ההחלטה עומדת בניגוד לסיכומים עם ישראל ביתנו, לפיהם יינתן תמריץ לאלה המשתתפים במאמץ הכלכלי במדינה".

סעיף מיצוי כושר ההשתכרות עלה לכותרות גם בוויכוח סביב אישור הרפורמה בחוק התכנון והדיור אותה מקדם נתניהו. במסגרת הרפורמה דרשה ישראל ביתנו להכניס את הסעיף כתנאי לקבלת זכאות לדיור בר השגה. ש"ס ושר השיכון אריאל אטיאס התנגדו לסעיף זה, מה שהביא בסופו של דבר לדחיית אישור הרפורמה למושב הקיץ של הכנסת. נתניהו הודיע כי ייבחן את הכללת סעיף מיצוי כושר ההשתכרות ברפורמה במהלך פגרת הכנסת.

לפניות לטל שלו: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully