וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: פנינה רוזנבלום תוכל למכור את דירתה

נתן שבע

9.4.2012 / 13:02

ניצחון חלקי לפנינה רוזנבלום במאבק המשפטי מול ענבל אור. רוזנבלום תוכל למכור את דירתה אך תפקיד 750 אלף שקל בבית המשפט למקרה והתיק יוכרע לטובת אור

בית משפט השלום בתל אביב הכריע בתביעה של ענבל אור נגד פנינה רוזנבלום לגבי מכירת הווילה המפוארת שלה ברמת גן תמורת 14.5 מיליון שקל. בית המשפט קבע כי הערת האזהרה על הנכס תימחק לאחר שרוזנבלום תפקיד 750 אלף שקל בקופת בית המשפט להבטחת קיום ההתחייבות של רוזנבלום כלפיה - אם אכן ההליך המשפטי העיקרי בין השניים יוכרע לטובת אור.

אור, באמצעות החברה שבשליטתה אור סיטי, תבעה מרוזנבלום תשלום של 1.5 מיליון שקל - החזרת סכום של חצי מיליון שקל ששילמה אור לרוזנבלום תמורת האופציה לקנות את הנכס - פיצוי של חצי מיליון שקל ועוד הוצאות ומשאבים בסך של חצי מיליון שקל. המשמעות עבור רוזנבלום היא האפשרות להשלים את מכירת הנכס והתכנון של אור לבנות במקום כפי הנראה תרד מהפרק.

בתחילת השנה שעברה חתמה ענבל אור עם רוזנבלום על אופציה בתמורה לחצי מיליון שקל לרכישת הווילה של רוזנבלום. אור התכוונה לבנות בשטח בניין בן שבע דירות באמצעות קבוצת רכישה. אבל בסופו של דבר התחילו טענות הדדיות בין השני הצדדים.

אור טענה ,באמצעות עו"ד רמי ז'לקו, כי נסוגה מהעסקה מפני שרוזנבלום לא השיגה אישור מקדמי של מע"מ, כנדרש בהסכם האופציה ביניהן. עורך דינה של רוזנבלום, אילן פורת, טען כי לא ניתן היה להשיג את האישור במדובר במועד, אך מרשתו התחייבה לשלם את תשלומי המע"מ בעצמה.

כך הגיע הסכסוך לבית המשפט שהוכרע היום כאשר אור ביקשה להשאיר את הערת האזהרה על הבית כחלק מההסכם, בעוד רוזנבלום מכרה את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully