וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילי מחאת הדלק: "ביולי נראה מיליון איש ברחובות"

צבי זרחיה

10.4.2012 / 13:22

עופר סגל, ממנהיגי מחאת הדלק, אומר כי המחאה החברתית תחזור בקיץ הקרוב ובגדול. "התאחדנו לקואליציה חברתית עם גופים נוספים. הגיע הזמן שנלך לפוליטיקה"

"ביולי 2012 נראה מיליון איש ברחובות, המוחים על מחירי הדלק. אנו מתכוונים לצאת לרחובות בקרוב ולעשות הפיכה פוליטית בזעיר אנפין" - כך אמר עופר סגל, ממנהיגי מחאת הדלק, בראיון ל-TheMarker TV וערוץ הכנסת.

סגל הוסיף: "התאחדנו לקואליציה חברתית עם גופים נוספים. הגיע הזמן שנלך לפוליטיקה. יש גופים חברתיים העובדים כיום על הקמת מפלגה חברתית כלכלית רחבה. כמו תנועת עמי שעוסקת בדיור ציבורי. אני קורא לציבור להתפקד למפלגות הגדולות כדי להשפיע ובכך אני מקווה לעשות מהפכה".

סגל ציין כי "כלל המחאות גרמו לתושבי המדינה להיות צרכנים נבונים יותר בצריכת דלק, קוטג' ועוד".

סגל אומר כי ייקור הדלק בתחילת החודש ב-5 אגורות לליטר בלבד, לעומת ייקור של 20 אגורות כפי שהתבקש מנוסחת עדכון הקבוע, אינו מספיק: "ידוע לכולנו שהדלק משמש מסחטת כספים מיותרת מהציבור. בשנת 2008 חבית נפט עלתה 147 דולר וליטר דלק עלה בשראל 6.75 שקלים לליטר. מדינת ישראל החליטה שאין לה מספיק כסף וזו מסחטת הכספים הכי פנויה בשבילה. אין שום סיבה שזה יקרה".

לדבריו, "צריך להוריד משמעותית את הבלו ולהשאירו קבוע, גם אם מחיר חבית נפט עולה בעולם. כך נשאר עם מחיר שפוי לדלק. אם משרדי הממשלה יפטרו את השרים בלי התיק, ויצמצמו בתוך השירות הציבורי, ניתן לצמצם את הוצאות הממשלה".

סגל מציע לקחת ממקומות אחרים -"בהם יש אנשים שיושבים ולא עושים דבר", ולהטיל מס גבוה על רכבים שזוללים דלק במקביל להוזלת המס על רכבים חסכנים. "הממשלה לא עובדת בשבילנו, אלא עובדת להגדלת תקציב המדינה והפיכתנו לעניים יותר. המדינה צריכה לעבוד בשביל האזרחים ולא האזרחים עבור המדינה. אנו אלה שכל הזמן ממשיכים לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully