וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקת הרשת החדשה של מירס נדחתה למאי

אמיתי זיו

10.4.2012 / 13:37

למירס יש קושי מרכזי בהטמעת מערכת הבילינג שרכשה מקומברס דבר שגרם לדחיית מועד ההשקה המתוכנן. מירס תספק שירותים באמצעות חברת פלאפון

השקת רשת מירס החדשה נדחתה מהתאריך המקורי שאליו כיוונה החברה. למירס יש קושי מרכזי בהטמעת מערכת הבילינג שרכשה מקומברס, המכונה Comverse ONE. מערכת בילינג אחראית לניהול חיובי הלקוחות והפקת החשבוניות בהתאם למסלולי החיוב השונים.

מדובר במערכת בילינג חדשה של קומברס ובדו"חות הרבעוניים שלה דיווחה החברה על קשיים בהתקנות שלה: "תוצאות הרבעון הרביעי החמיצו את ציפיות השוק, כתוצאה מכך שכמה חוזים מול חברות טלקום בתחום הבילינג נדחו", כתבה קומברס. זה אינו הקושי היחיד של מירס, לאחר שהחברה התקשתה גם בנושא הנדידה הפנים-ארצית.

רשת מירס החדשה תספק שירות בחלק מהאזורים במדינה באמצעות רשת פלאפון כחלק מהסכם בין החברות. אף שהחברה נתקלה בבעיות טכנולוגיות, נראה כי באחרונה רובן נפתרו. כרגע לא ברור מי יוביל את ההשקה הציבורית של החברה החדשה, שתמותג כנראה כהוט סלולר - האם זה יהיה יו"ר החברה סטלה הנדלר או מנכ"ל קבוצת HOT-מירס, הרצל עוזר.

למרות הקשיים, מירס מתכננת השקה בקרוב. ל-TheMarker נודע כי ההשקה מתוכננת לתקופה שבין אמצע מאי לבין אמצע יוני. עד ההשקה תפעל בשוק לפחות עוד חברת סלולר וירטואלית אחת וכמה חודשים אחר כך תצטרף לתחרות גם חברת גולן טלקום.

ממירס נמסר בתגובה: "מירס פועלת בהתאם לתוכנית העבודה של השקת הרשת החדשה, ומעבר לזאת אין בכוונתנו להתייחס".

מקומברס נמסר בתגובה: "הפרויקט מתקדם בהתאם לתוכניות העבודה ובשיתוף פעולה בין כל הצדדים".

  • עוד באותו נושא:
  • מירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully