וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד לעם? ברק בוחן דירה במגדל השופטים בתל אביב

אורי בלאו, נמרוד בוסו

15.4.2012 / 8:54

אחרי שמכר את דירתו במגדלי אקירוב הגיע שר הביטחון יחד עם רעייתו נילי פריאל למגדל השופטים בתל אביב ובחן דירות להשכרה. שווי הדירות שבהן התעניין היה כ-15 מיליון שקל

שר הביטחון אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל התעניינו בשבוע שעבר בשכירתה של דירה במגדל השופטים (G תל אביב) בתל אביב, לאחר רק לפני כמה שבועות פורסם כי השניים מכרו את הדירה שבה הם מתגוררים, בקומה 31 במגדלי אקירוב, למיליונר טדי שגיא.

ביום ראשון בשבוע שעבר הגיעו ברק ופריאל למגדל השופטים וביקרו בשתי דירות בקומות הביניים של המגדל, במטרה לבחון את שכירתן לתקופה של של לפחות חמש שנים. תקציב השכירות החודשי שבו נקבו היה כ-35 אלף שקל. עדיין לא ידוע אם בני הזוג אכן בדרכם להתגורר באחת הדירות במגדל.

שווי הדירות שבהן התעניין ברק היה כ-15 מיליון שקל ושטחן בין 200 ל-250 מ"ר. קירות הדירות החיצוניים עשויים מזכוכית ונשקף מהן נוף אל הים ואל הבסיס הצבאי הקריה. על התיווך בין ברק לבעלי הנכסים במגדל, שאכלוסו החל רק באחרונה, הופקד משרד רוזיו נכסים, שמשווק את המגדל בבלעדיות.

לאחר שמכר את דירתו במגדלי אקירוב ב-26.5 מיליון שקל, כתב ברק בעמוד הפייסבוק שלו: "רעייתי נילי ואני החלטנו כי מכירת הדירה מתבקשת לנוכח ההכרה כי מקום מגורים זה גורם לתחושת ניכור וניתוק מחלקים רחבים בציבור". עוד כתב כי "עם חזרתי לחיים הציבוריים היה קשה שלא להבחין בביקורת בעניין מקום מגורי, ולא חשבתי שנכון להתעלם ממנה לאורך זמן".

ספק רב אם מגורים ב-G תל אביב, אחד המגדלים המפוארים שנבנו בישראל, אכן יקרבו את בני הזוג ברק אל העם. זהו מגדל בן 31 קומות ו-37 יחידות דיור, הניצב בפינת הרחובות שאול המלך, אבן גבירול והשופטים במרכז תל אביב. במגדל לובי מפואר, בריכת שחייה מקורה, ספא, מכון כושר וארבע מעליות. המגדל, של חברת גינדי החזקות, תוכנן על ידי המשרדים בר אוריין אדריכלים ורני זיס אדריכלים, ובוצע על ידי חברת הבנייה א. דורי.

ב-2010 הצטרפו בני הזוג ברק לקבוצת הרכישה של מגדל אסותא בתל אביב, שם רכשו דירה באחת הקומות העליונות בבניין, שייבנה במתחם שהיה שייך לבית החולים בין הרחובות ז'בוטינסקי, יהושע בן-נון, ורמיזה וקורדובה. הבניין צפוי להתאכלס רק בעוד כמה שנים.

בלשכתו של ברק סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully