וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נובל אנרג'י ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו

ליאור זנו

15.4.2012 / 16:08

עדיין לא ברור מה יהיו הנושאים עליהם ידונו צ'ארלס דוידסון ונתניהו. נובל אנרג'י היא השחקנית המרכזית בשוק הגז הטבעי בישראל

נשיא ומנכ"ל נובל אנרג'י צ'ארלס (צ'אק) דוידסון צפוי להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מטרת הפגישה אינה ברורה עדיין, אך יש לשער כי לנובל, השותפה בכל תגליות הגז הטבעי בישראל, נושאי שיחה רבים שהיא מעוניינת להעלות בפני ראש הממשלה, כמו הרגולציה המתגברת בתחום, שיתוף הפעולה עם קפריסין או זירוז התשתיות.

בשנים האחרונות הפכו ביקוריו של דוידסון בישראל לתכופים יותר ויותר עם הפיכתה של ישראל למרכזית בפורטפוליו החברה האמריקאית. בינואר 2011 פגש דוידסון את ראש הממשלה במסגרת פגישת של ראשי חברות הגז עם נתניהו, בנוגע להמלצותיה הסופיות של ועדת ששינסקי להעלאת נתח המדינה בהכנסות הגז הטבעי הישראלי. קודם לכן נפגש דוידסון עם שר האנרגיה והמים עוזי לנדאו ועם שר האוצר יובל שטייניץ.

נובל אנרג'י היא השחקנית המרכזית בשוק הגז הטבעי בישראל, יחד עם קבוצת דלק של יצחק תשובה. היא שותפה ומשמשת כמפעילה של כל תגליות הגז הטבעי בישראל - מאגרי ים תטיס המשמשים את ישראל כיום והולכים ואוזלים במהירות (47%), תגלית תמר שאמורה להתחיל לספק את צרכי ישראל מ-2013 למשך 15 שנים לפחות (36%), תגלית לוויתן הענקית (40%) שהשותפות מתכננות לייצא ותגליות קטנות נוספות אחרות. בנוסף, היא מחזיקה גם ברישיונות חיפוש בקפריסין ומצאה שם את מאגר אפרודיטה לפני מספר חודשים.

נובל אנרג'י סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully