וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו חילטה ערבות בנקאית של תעש ב-70 מיליון דולר

אור קורן

17.4.2012 / 13:26

התקשורת ההודית פורסם כי הודו חילטה את הערבות עבור החברה ההודית המקבילה לתעש, OFB. תעש נכנסה לרשימה שחורה של חברות שפעילותן נאסרה בהודו בעקבות חשדות למתן שוחד

ערבות בנקאית של תעש בכ-70 מיליון דולר חולטה בימים אלה בהודו לאחר שהחברה נכנסה לרשימה שחורה של חברות שפעילותן נאסרה בהודו בעקבות חשדות למתן שוחד - כך פורסם היום בתקשורת ההודית. הערבות חולטה עבור החברה ההודית המקבילה לתעש, OFB. תעש חתמה עם החברה על הסכם לשיתוף פעולה להקמת מפעל תחמושת ב-240 מיליון דולר.

על פי הפרסומים, זו הפעם הראשונה שהודו עושה שימוש בחילוט מתוקף הפרת אמנת היושר בינה למשקיעים זרים. האמנה מחייבת זרים האוסרת מעורבות בשחיתות ובכלל זה העסקת סוכנים שמתווכים בין החבר למקבלי החלטות במיכרזים ממשלתיים.

תעש הואשמה יחד עם עוד חברות זרות במתן שוחד כדי לזכות במכרזים. החברות נכנסו לרשימה שחורה המונעת מהן לפעול בהודו. בתעש הכחישו את ההאשמות ומשרד הביטחון פועל להוצאתה מהרשימה השחורה, עד כה ללא הצלחה.

מתעש נמסר בתגובה, כי מדובר בכספי מקדמות שחולטו עוד בחודש ספטמבר 2011 עוד בטרם התקבלה החלטה בעניינה של התעש בחודש מארס. בית המשפט בהודו קבע כי חילוט חלק מהערבויות בהודו נעשה שלא כדין. "תעש פעלה ופועלת כחוק ומתכוונת לערער בפני הגורמים המוסמכים בהודו על ההחלטה ועל כל ההתנהלות בנושא. וזאת מכיוון שמדובר בהחלטה המבוססת על עובדות שגויות ומתעלמת ממסמכים ונתונים שהעבירה התעש למשרד ההגנה בהודו", נמסר בהודעת החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • תעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully