וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוח היהודי: אנשי עסקים פועלים להחזרת יורדים

טל שלו

17.4.2012 / 13:24

250 סטודנטים ישראלים למנהל עסקים בארה"ב נפגשו עם אראל מרגלית ושורת אנשי עסקים אשר ניסו לדרבנם לחזור לישראל לאחר סיום הלימודים. "להביא את הידע ולהשפיע"

על רקע תופעת ?בריחת המוחות? הישראלית, התכנסו בתחילת השבוע כ 250 סטודנטים ישראלים למנהל עסקים מהאוניברסיטאות הבכירות בארה"ב בניו יורק, ושמעו על היתרונות של שיבה הביתה, לישראל, לאחר סיום הלימודים האקדמאים.

מאות סטודנטים ישראלים מסיימים מדי שנה את לימודי מנהל העסקים בארה"ב, ורבים מהם בוחרים בתום הלימודים להישאר בארה"ב ולנסות את מזלם העסקי שם. מזה חמש שנים, במטרה ליצור ?נטוורקינג? בין הסטודנטים באוניברסיטאות המובילות ברחבי ארה"ב, מארגנים סטודנטים מניו יורק מפגש גיבוש, במטרה להעמיק את הקשרים ולהעשיר את המידע בין הישראלים. השנה, קיבלו הסטודנטים מנה מכובדת של קריאות לשוב לישראל, מפיו של יזם ההייטק אראל מרגלית, יחד עם הקונסול הישראלי בניו יורק עידו אהרוני וחבורת צעירים ישראלים שהצליחו במיוחד בתחום ההייטק.

?ישראל לא בהכרח אטרקטיבית היום לדור הצעיר. נדמה שהיא שוכחת אותם, מפקירה את מיטב צעיריה, אלה ששירתו בצבא ודווקא רוצים להקים כאן את ביתם, משאירה אותם להתמודד עם אוהלים בימי הקיץ החמים ועם הבטחות שפוזרו באוויר בלי כוונה אמיתית לשנות מציאות?, אמר מרגלית, שגם צפוי להתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת הבאה. יחד עם מרגלית סיפרו מייסד חברת "5 דק'", רן הר נבו, מייסד חברת "eToro", יוני אסיה, מייסד חברת Taboola, אדם סינגולדה ,מייסד חברת "Boxee", עידן כהן ואורחים נוספים, על איך אפשר ?לעשות את זה? ואיך הופכים לסיפור הצלחה בעולם העסקים. ?דווקא בגלל זה חשוב לא לשכוח לחזור לישראל. לאסוף את הידע שרכשו ולהביא אותו למקום בו הם יוכלו ליצור, לשנות ולהשפיע. כי צמיחה כלכלית תגיע רק מתוך יוזמה?.

לפניות לטל שלו: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully