וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הסטודנטים 365.איי יחדל מפעילותו

נתי טוקר

17.4.2012 / 11:46

המועדון, שהוקם לפני כשנתיים בשיתוף פעולה בין התאחדות הסטודנטים הארצית למועדון 365 של המשביר לצרכן, יפסיק לפעול.

200 אלף סטודנטים בישראל שהחזיקו בכרטיס המועדון i365, לא יוכלו מעתה לקבל את ההטבות הניתנות בכרטיס. המועדון, שהוקם לפני כשנתיים בשיתוף פעולה בין התאחדות הסטודנטים הארצית למועדון 365 של המשביר לצרכן, יפסיק לפעול.

כרטיס i365 כלל הטבות לסטודנטים שהצטרפו אליו תמורת דמי חבר. בתחילת 2012 חתמו הצדדים על הסכם מחודש, שכלל הטבות כמו 21 אגורות הנחה לליטר בנזין ברשת סונול, 50 שקל מתנה לרכישה במשביר לצרכן ובניו פארם, הטבות של 1+1 באופיס דיפו, והטבות שונות בקשרי תעופה, אייס וצומת ספרים. בתחילת 2012 דיווח רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, כי במהלך שנת הלימודים תשע"א מימשו הסטודנטים מחזיקי כרטיס i365, הנחות בהיקף כולל של כמיליון שקל. הוא העריך כי בשנת הלימודים תשע"ב יגיע היקף ההנחות ל-2 מיליון שקל. ואולם כאמור, כעת הופסק שיתוף הפעולה.

סטודנטים שפנו בשבועות האחרונים לחברה באמצעות דף הבית בפייסבוק התלוננו כי הזמינו כרטיס, אך המתינו חודשים ארוכים ולא קיבלו אותו. אחרים התלוננו כי הכרטיס נחסם וכי לא יכלו לקבל את ההטבות, ולטענתם דף החברה בפייסבוק כלל לא התעדכן.

במועדון 365 אישרו אתמול את פרטי הידיעה. בהתאחדות הסטודנטים אמרו אתמול כי שיתוף הפעולה, שבוצע דרך החברה הכלכלית של ההתאחדות, אלחון, הופסק תוך הבנה בין הצדדים. "התאחדות הסטודנטים מודה למועדון 365 ולבעלים, רמי שביט, על התקופה ומקווה כי תוכל לעבוד עם הקבוצה גם בעתיד", אמר עידו אייזיקוביץ', מנכ"ל אלחון. "בימים אלה בוחנת התאחדות הסטודנטים אפשרות להקמת מועדון לקוחות ארצי לסטודנטים עם גופים מובילים אחרים במשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully