וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלית ירושלים ותדהר יבנו 300 דירות בתל אביב

נתן שבע

18.4.2012 / 12:01

לתדהר תוענק אופציה לשיווק מתחם הסוללים שבשכונת ביצרון בעיר. המתחם יוקם על שטח של 24 דונם ויכלול מגורים, משרדים ושטח מסחרי

כלכלית ירושלים שבשליטת אליעזר פישמן, נמצאת במו"מ מתקדם עם חברת תדהר, לפיו תעניק לתדהר אופציה לשיווק מתחם הסוללים שבשכונת ביצרון בתל אביב. תדהר תשווק את המתחם באמצעות ארגון קבוצות רכישה למתחם, הכולל יחידות דיור ושטחי משרדים.

מתחם הסוללים גובל בצידו הצפוני בדרך השלום בתל אביב, ובצדו המערבי ברחוב הסוללים. שטח הקרקע של המתחם הוא כ-24 דונם. על פי התכנית הקיימת החלה על המתחם, ניתן לבנות עליו כ-300 יחידות דיור בשטח עיקרי של 27,500 מ"ר, כ-52 אלף למשרדים, כ-3,500 מ"ר למסחר ו כ-1,600 מ"ר של מבני ציבור. עלות הבניה של הפרויקט כולו מוערכת בכמיליארד שקל

התמורה הצפויה לכלכלית ירושלים במקרה של מכירת מלוא יחידות הדיור ושטחי המשרדים לא תפחת מ- 489 מיליון שקל . יחד עם זאת, לחברה חוב של 104 מיליון שקל על המתחם. בשלב הזה, החברה עדיין מתקשה להאריך מה יהיה התזרים והרווח שינבע לחברה מהעסקה לאחר תשלומים לעירייה, בגין הזכויות הנוספות במתחם והחזר החובות לבנקים. כתנאי לעסקה, התחייבה כלכלית לפעול להסדרת התשלום לעיריית תל אביב עבור זכויות הבנייה במתחם.

תדהר תתכנן את הפרויקט על חשבונה ותהיה אחראית לקידום הליכי קבלת היתרי הבנייה לפרויקט. תדהר תשווק את הפרויקט בשלבים, כאשר בשלב הראשון ישווקו שני מגדלי מגורים שייבנו לגובה של עד 32 קומות, בשלב השני, מבנה משרדים אחד בגובה של עד 37 קומות, ובשלב השלישי, מבנה המשרדים השני ושטחי המסחר בפרויקט. תקופת האופציה שניתנה לתדהר תהייה לתקופה של שנה אבל תוכל להיות מוארכת לטווח של עד שנתיים ולאחריה תבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully