וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש המשא ומתן בין דלק נדל"ן למחזיקי האג"ח

שלי אפלברג

18.4.2012 / 12:58

בעקבות המלצת שופטת בית המשפט המחוזי ורדה אלשיך חוזרים נציגי מחזיקי האג"ח של דלק נדל"ן ונציגי החברה לשולחן הדיונים. נציגות סדרה ה' תקיים הצבעה לא מחייבת על ההסדר

המלצתה של שופטת המחוזי ורדה אלשיך לחברת דלק נדל"ן ולנציגי מחזיקי איגרות החוב לחזור לשולחן המשא ומתן מקדמת את המגעים בין הצדדים. ל-TheMarker נודע כי למרות הקו הנוקשה אותו הציגה החברה עד כה, בשעות הצהריים אמורים להיפגש כלל הנציגויות וחברת דלק נדל"ן בשביל להמשיך במשא ומתן. כמו כן, החליטה נציגות סדרה אג"ח ה ' של החברה, המחזיקה ב-1.4 מיליארד שקל מאיגרות החוב, לקיים הצבעה לא מחייבת בקרב מחזיקי האג"ח על עקרונות הסדר חדשים אותם גיבשה.

באמצעות ההצבעה מתכוונת נציגות סדרה ה' לקבל אינדיקציה להצבעתם של המחזיקים על הסדר אפשרי. עם זאת, התנאים עליהם יצביעו מחזיקי האג"ח כלל לא סוכמו עם בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה.

בין התנאים עליהם יצביעו מחזיקי האג"ח, נמצאות הדרישות כי תשובה יהיה ערב אישית להתחייבויות, כאשר זכויותיו בשלושת בתי המלון בישראל ישמשו להבטחת ההתחייבויות, וכי הריבית תהיה צמודה, משולמת מדי שנה החל מהשנה הראשונה ותעמוד על 5%. מחזיקי האג"ח דורשים גם מנגנון אפסייד, לפיו אם תשובה יראה רווחים מפעילות הגז והנפט, גם בעלי איגרות החוב ייהנו מכך. דרישה נוספת הינה כי סכום המזומן שישולם למחזיקי איגרות החוב על ידי תשובה ישתנה מ-40 מיליון שקל ל-80 מיליון שקל.

אתמול הבהירה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשיך למחזיקים כי רק הם יכולים להחליט אם לקבל את ההסדר או לא, כאשר עליהם בלבד מוטל לבחור אם לקבל את הצעת בעל השליטה. אלשיך המליצה לצדדים לחזור למשא ומתן והקציבה לבעלי סדרה ה' 5 ימים על מנת לגבש את עמדתם בסוגייה.

  • עוד באותו נושא:
  • דלק נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully