וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סלולר השיקה פעילותה: 19 אגורות לדקת שיחה

אמיתי זיו

22.4.2012 / 11:09

מפעילה וירטואלית נוספת השיקה את פעילותה. הום-סלולר מקבוצת פישמן תציע חבילה זולה במיוחד - מחיר הודעת SMS ברשת יהיה 15 אגורות

חברת הום-סלולר מקבוצת פישמן השיקה היום את פעילות הסלולר כמפעילה וירטואלית נוספת בשוק - שנייה אחרי רשת רמי לוי שעלתה לאוויר בדצמבר 2011. בהום סלולר לקחו את התחרות צעד אחד קדימה: החברה השיקה חבילה במחיר של 19 אגורות לדקה. מחיר הודעת SMS ברשת יהיה 15 אגורות, מחיר גלישה במהירות של 12 מגה ודמי השימוש החודשיים - 18 שקל בחודש. החברה השיקה גם מסלול פרי-פייד שבו המחיר הוא 39 אגורות לדקה ול-SMS.

"אנחנו יוצאים לדרך עם המחיר הנמוך לדקה בישראל ועם 17 נקודות מכירה בארץ מהצפון ועד הדרום", אמר מנכ"ל הום סלולר, אודי מארצי. "לקוחות לא חייבים לרכוש מכשיר דרכנו ואנחנו עובדים גם בדור 3 וגם דור 2. אנחנו נותנים גם שירות מעבדות ותיקונים אצלנו. הקמנו גם מוקד טלפוני מקצועי ואתר אינטרנט ידידותי למשתמש".

אהרון מידן, יו"ר הום סנטר, ציין כי החברה פונה "בעיקר למשתמשים הקלים, גילאי 35 פלוס. אנחנו רוצים את כל אלו שנכוו מהמפעילות עד כה. בתוכנית העסקית שלנו מטרת מינימום של 200 אלף לקוחות תוך 4 שנים ותשלום ממוצע של 90-60 שקל בחודש למנוי. האסטרטגיה שלנו נשנענת על 4 נקודות: הצעה משתלמת, פשטות והוגנות, ללא התחייבות וזמין גם למי שאינו רוכש מכשיר".

איל פישמן, הדגיש כי "החזר ההשקעה יהיה מהיר כי ההשקעה אינה גדולה. לא השקענו הרבה. אנחנו הולכים ליצור מוצר מדף ועל בסיס אנשים שלנו שהתאמנו כבר במכירת זמן אוויר. אנחנו לא הולכים להרוויח מיליארד שקל כמו חברות הסלולר - זה הולך להיות עסק נחמד של כמה עשרות מיליוני שקלים".

  • עוד באותו נושא:
  • הום סלולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully