וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרמון משיק שלוחה לסוכנות האינטראקטיב טרייבל

נתי טוקר

23.4.2012 / 13:29

משרד הפרסום זרמון יוזם הקמת שלוחה דיגיטלית שתשמש הסניף הישראלי של סוכנות הפרסום הבינלאומית, בתפקיד מנכ"לית טרייבל ישראל תשמש ציפי אולינובר

אחרי הפרידה מהדר גולדמן והאובדן של שורת תקציבים, משרד הפרסום זרמון DDB יוזם מהלך התאוששות: הקמת שלוחה דיגיטלית שתשמש הסניף הישראלי של סוכנות הפרסום הבינלאומית, טרייבל (Tribal DDB).

בתפקיד מנכ"לית טרייבל ישראל תשמש ציפי אולינובר, לשעבר סופרוויזורית במקאן אריקסון וסמנכ"לית דיגיטל במשרד האינטראקטיב M&I. מנהל הקריאייטיב יהיה נדב רביב, עד לאחרונה מנהל קריאייטיב דיגיטל באתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת.

טרייבל היא אחת מסוכנויות הפרסום הגדולות בעולם בתחום הדיגיטל, והיא פועלת ב-38 מדינות. הסוכנות פעלה בישראל בתחילת שנות ה-2000 בסגרת הסכם ייצוג עם משרד הפרסום ליניאל, וב-2007, בעקבות חתימה על הסכם ייצוג עם זרמון אמור היה לצאת לפועל שיתוף הפעולה בין הצדדים. "לקח לנו זמן להתחיל בשיתוף הפעולה, כי כל העולם הזה מתפתח ומשתנה מהר מאוד", אמר אתמול אילון זרמון, בעלי משרד הפרסום זרמון DDB.

בשנה האחרונה ספג זרמון כמה מכות כואבות לאחר שלקוחות בולטים נטשו אותו, בהם AIG ופוקס. בנוסף, השותף שליווה את המשרד מאז הקמתו, הדר גולדמן, פרש. ב-2011 איבד המשרד 28% מהיקף פעילותו והוא סיים את השנה במקום ה-14 ברשימת משרדי הפרסום המובילים בישראל, עם היקף פעילות של כ-80 מיליון שקל.

לדברי זרמון, טרייבל תעבוד עם לקוחות המשרד הנוכחיים וכן תנסה להגדיל את מצבת הלקוחות של המשרד בפעילות הדיגיטל בלבד. לדבריו, החברה תעבוד כיחידה עצמאית במשרד. "מדובר בחברה בינלאומית בעולם הדיגיטל. רק משרדים שמחוברים לעולם הדיגיטל הבינלאומי יכולים לשרת באופן ראוי את הלקוחות שלהם. זה יתרון דרמטי. אנחנו נהיה עם אצבע על הדופק בכל החידושים במדיה הדיגיטלית. טרייבל העולמית חושבת ומתנהגת כמו סטארט-אפ, וכך גם הסניף הישראלי", אמר זרמון.

פעילות משרדי הפרסום הישראליים בתחום הדיגיטל עברה כמה שלבים, מפעילות עצמאית ועד שנטמענו בפעילות השוטפת של המשרדים הגדולים. משרדי הפרסום המקומיים שנמצאים בבעלות קבוצות פרסום בינלאומיות נהנים מהידע בתחום הדיגיטל שמגיע מהסניפים הבינלאומיים, וכעת גם זרמון יוכל להיחשף למאגרי מידע בינלאומיים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully