וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק נדל"ן שוב בדרך לפירוק: תשובה יפסיק המימון

מיכאל רוכוורגר

24.4.2012 / 8:41

המגעים לגיבוש הסדר חוב בין דלק נדל"ן לבעלי האג"ח הגיעו למבוי סתום ובעל השליטה יצחק תשובה הודיע כי החל מ-6 במאי יפסיק את מימון הוצאות החברה

נמשכת הסאגה הבלתי נגמרת סביב הסדר לפריסה ומחיקה של חוב של כ-2.15 מיליארד שקל שחייבת חברת דלק נדל"ן של יצחק תשובה למחזיקי האג"ח. הלילה הוציא בעל השליטה מכתב לדלק נדל"ן שבו הוא עידכן כי בעקבות כשלון המגעים מול מחזיקי האג"ח, החל ב-6 במאי הוא יפסיק לממן את הוצאות החברה.

אתמול התקיימה פגישה נוספת בין חברי הנציגויות של סדרות ד ' (להם החברה חייבת כ-150 מיליון שקל) ו-ה ' (שהחברה חייבת להם כ-1.4 מיליארד שקל) להנהלת החברה בראשות ערן מיטל, במטרה למצוא נוסחה לפתרון סוגיית הריביות שיישאו שתי סדרות האג"ח החדשות שיונפקו לאחר ההסדר, בהיקף כולל של כ-1.3 מיליארד שקל. ואולם הפערים בין הצדדים נותרו בעינם. בעוד שהנציגויות דורשות מהחברה שהריביות השנתיות יגיעו ל-3.75%, בדלק נדל"ן טוענים כי בהתחשב בהרעה במצבה העסקי, החברה לא תוכל לעמוד בתשלומים האלה לפחות בשנים הקרובות, כשברקע מסרב הבעלים תשובה להזרים 60 מיליון שקל נוספים בכדי לגשר על הפערים.

בעקבות חוסר ההסכמות עם הנציגויות הוציא תשובה אתמול בלילה, באמצעות חברות פרטיות שבשליטתו, מכתב לדלק נדל"ן, שבו עידכן כי החל ב-6 במאי הוא מפסיק למממן את ההוצאות של החברה ומפסיק לתמוך בה. בעקבות כך, עידכנה דלק נדל"ן את בית המשפט בהתפתחויות. "מבחינת תשובה, שיטת הסלמי של למתוח עוד ועוד ולמשוך ממנו דברים נגמרה", ציינו מקורביו. סדרות ד' ו-ה' אמורות להגיש עד השעה 13:00 היום את עמדתן לגבי בקשת הפירוק שהגישה נציגות כ"ה ושאליה הסכימה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully