וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו לא הצליחה לעלות לאוויר ותפטר 15 עובדי מטה

אמיתי זיו

24.4.2012 / 9:04

על רקע כישלון ההשקה של מיזם הסלולר עליו הכריזה בסוף מרץ הודיעה חברת היל"ת כי תפטר 15 עובדי מטה מתוך 100 עובדיה. נראה כי החברה ויתרה על שאיפותיה בעולם הסלולר

חברת היל"ת, בעלת מותג התקשורת הלו, החווה קשיים כלכליים, החליטה אתמול לפטר 15 מעובדי המטה - כך נודע ל-TheMarker. לחברה 100 עובדים סך הכל. הרקע לפיטורים הוא אי הצלחת החברה לעלות לאוויר עם מיזם הסלולר, מה שמצריך את החברה להתאים את מצבת העובדים לפעילות ולמבנה העלויות.

בסוף מרץ כינסה החברה מסיבת עיתונאים והכריזה על כניסה לפעילות בתחום הסלולר במודל וירטואלי (MVNO), עם הצעה חסרת תקדים של 99 שקל לחודש לשיחות והודעות ללא הגבלה. החברה הבטיחה לעלות לאוויר באפריל, אלא שאז התברר שלחברה אין חוזה אירוח בתוקף עם חברת סלולר קיימת, שהמודל העסקי שלה מוטל בספק ושהעבריין דודי שטרנברג מעורב בפעילותה.

יתרה מזאת, נראה כי לפי שעה החברה ויתרה על שאיפותיה בעולם הסלולר, ולא פתחה במשא ומתן חדש על אירוח הפעילות. כרגע, הפעילות היחידה של הלו בשוק התקשורת היא בתחום השיחות לחו"ל עם קידומת החיוג 015 - פעילות שמקודמת בקמפיין נרחב בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות, ולטענת החברה זוכה להצלחה.

הפיטורים אינם סימן מבשר טובות לחברה. בחודש שעבר התקשתה החברה לשלם משכורות לעובדים במועד, וכמה גורמים, ובראשם יחיאל בן שושן - בעל הבית הקודם במיזם הסלולר, טוענים כי הלו חייבת להם כספים. בן שושן טוען כי החברה חייבת לו מיליוני שקלים. במידה ומיזם הסלולר לא יעלה לאוויר, תצטרך הלו להחזיר כסף למשווקי SIM שכבר שילמו לחברה מיליוני שקלים.

מהלו נמסר בתגובה: "החברה נוקטת צעדי התייעלות ומצמצמת בפונקציות מטה שאינן חיוניות לתפקודה השוטף, זאת לאור העיכוב בעלייה לאוויר של פעילות הסלולר של החברה"

  • עוד באותו נושא:
  • הלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully