וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון הקוסטה קונקורדיה: המנכ"ל יסיים את תפקידו

24.4.2012 / 15:38

חברת ההפלגות בבעלותו של מיקי אריסון הודיעה כי פייר לואיג'י פוסקי, מנכ"ל קוסטה קרוז, יסיים את תפקידו ביולי הקרוב. פוסקי יישאר בתפקידו כיו"ר החברה

קרניבל קורפ, החברה הגדולה בעולם להפלגות נופש שבבעלות מיקי אריסון, והחברה הבת שלה, קוסטה קרוז, הודיעו כי פייר לואיג'י פוסקי, מנכ"ל קוסטה קרוז, יסיים את תפקידו ביולי הקרוב, חודשים ספורים לאחר אסון קוסטה קונקורדיה שגבה את חייהם של 32 נופשים בתחילת השנה.

פוסקי יישאר בתפקידו כיו"ר קוסטה קרוז ויישאר חבר דירקטוריון בהנהלת קרניבל קורפ. את מקומו בתפקיד המנכ"ל יתפוס מייקל טהאם, ששימש עד כה מנכ"ל איידה קרוז הגרמנית, שנמצאת גם היא בבעלות קרניבל.

החברה הודיעה כי מדובר בחילופי תפקיד שתוכננו מראש עם הגיעו של פוסקי לגיל הפרישה. פוסקי החל את דרכו בחברה לפני 15 שנה ונבחר לתפקיד היו"ר בשנת 2000. הוא נחשב אחד מאנשי המפתח לצמיחה המרשימה של קוסטה קרוז, שהפכה למפעילת הפלגות הנופש הגדולה באירופה.

"פוסקי כבר הודיע זה זמן על רצונו לפרוש כאשר יגיע לגיל 65, וההודעה היום היא חלק מתוכנית ארוכת טווח שמאפשרת לנו לנצל את ההנהלה המוכשרת של החברה", מסר מיקי אריסון, בעלי קרניבל קורפ, בהודעה לכתבים.

לאחר טביעת הספינה בינואר השנה מול חופי איטליה, מסר אריסון כי "הטרגדיה עוררה ספקות באשר לבטיחות החברה שלנו ונהלי התגובה במקרי חירום". הוא הוסיף כי המטרה היא "להבטיח שתאונה כזו לא תקרה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully