וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה גאון פורש מתפקיד יו"ר קבוצת גאון

ליאור זנו

29.4.2012 / 16:26

את משה גאון צפוי להחליף בתפקיד ארז מלצר, כיום מנכ"ל גדות מיכליות שבשליטת אמפל של יוסי מימן. מלצר הוא גם יו"ר גאון סחר ודירקטור בגאון אגרו

משה גאון, בעל השליטה בקבוצת גאון, צפוי לעזוב את כיסא היו"ר על רקע ההידרדרות במצבה של חברת האחזקות. את גאון צפוי להחליף ארז מלצר, כיום מנכ"ל גדות מיכליות שבשליטת אמפל של יוסי מימן, חברה אחרת הנמצאת בקשיים ולשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל ונטפים.

מקורב לחברה אמר כי "משה מוביל מהלך בחודשים האחרונים של שינוי האסטרטגיה והפיכתה לחברת אחזקות תפעולית בתחום המים. הוא החליט שהוא רוצה לגייס אדם מנוסה בתחום המים לחברה שיוביל אותה לשווקים הבינלאומיים ומלצר הוא האיש הזה. מלצר הוא יו"ר גאון סחר ודירקטור בגאון אגרו ומשה יישאר דירקטור. מלצר צפוי להישאר מנכ"ל גדות וקיבל את ברכת הדרך של מימן למהלך הזה".

גאון היא חברת אחזקות שבשליטת משפחת גאון (34%), שנכון לתחילת 2012 החזיקה שלוש חברות בנות עיקריות בשליטה כמעט מלאה: גאון אגרו, שאחזקתה העיקרית היא צנורות המזה"ת (51%); גאון סחר, המחזיקה בין השאר ברשת אייס אוטו דיפו (42.5%); וגאון השקעות בשוקי ההון, שאחזקתה העיקרית היא בית ההשקעות מיטב (21.4%). במהלך השנה נמכרה אייס במסגרת הליך פירוק, ואת מירב האחזקות במיטב מוכרת גאון לשותפה צבי סטפק, כחלק ממהלך מיזוג עם דש של בית ההשקעות. מתחילת 2011 נחתכה מניית גאון אחזקות ב-47%.

צנורות המזה"ת, האחזקה העיקרית היחידה שנשארת בקבוצה, מתמודדת עם הקמת קו ייצור חדש בהשקעה של 54 מיליון שקל ורכישת השליטה בחברת פלסים ב-20 מיליון שקל נוספים. אבי הוכמן, שהיה סמנכ"ל הכספים של מצלר בתקופת נטפים יישאר גאון אחזקות.

מגאון אחזקות לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • משה גאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully