וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה אליהו יצא למסעות הימורים עם צ'קים חתומים של עד 2 מיליון שקל

TheMarker Online

29.4.2012 / 21:11

לפי דיווחי המשטרה, אליהו הוציא מישראל במשך השנים 70 צ'קים בסכום כולל של 80 מיליון שקל. דוברו: "אליהו מנהל כספי ציבור באחריות מלאה"

שלמה אליהו יצא למסעות הימורים עם צ'קים חתומים של עד 2 מיליון שקל - כך נחשף בערוץ 10. לפני כחודש פורסם ב-TheMarker, כי ההתלבטות של המדינה האם להעניק לשלמה אליהו היתר שליטה בחברת הביטוח מגדל, נובעת בין השאר מכך שבחקירתו במשטרה לפני כשנתיים סיפק הסבר חלקי בלבד למה שעשה בכספים שהוציא מישראל. לפי דיווחי המשטרה, אליהו הוציא מישראל במשך השנים 70 צ'קים בסכום כולל של 80 מיליון שקל. ככל הנראה, חלק מהכסף יצא וחזר - משמע שהסכום שהוצא היה קטן יותר, אבל עדיין מדובר בעשרות מיליוני שקלים.

דוברו של אליהו מסר בתגובה: "אליהו מנהל כספי ציבור באחריות מלאה, כלפי המבוטחים וכלפי הפיקוח, כבר יותר מ-50 שנה. ב-50 השנים האלה הוכחה אמינותו מעבר לכל ספק. החוק היה ונשאר נר לרגליו". בתחילת מארס הודיע אליהו על רכישת חברת הביטוח מגדל ב-4.2 מיליארד שקל. העסקה טעונה אישור של הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר.

כפי שנחשף בערוץ 10, הצ'קים, בסכומים של 190 אלף פאונד, 160 אלף פאונד ו-100 אלף יורו, נפדו על ידי LCLP - מפעילת בתי הקזינו בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully