וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וול סטריט ג'ורנל": הנפקת פייסבוק תשקף שווי שוק של עד 95 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

3.5.2012 / 22:45

הרשת החברתית הגדולה בעולם צפויה לתמחר את ההנפקה בטווח מחירים של בין קרוב ל-30 דולר לכ-35 דולר למניה, המשקף שווי שוק של 85-95 מיליארד דולר

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, צפויה לבצע את הנפקתה הראשונה לציבור (IPO) לפי שווי שוק של עד 95 מיליארד דולר, דיווח אתר העיתון "וול סטריט ג'ורנל". החברה צפויה לתמחר את ההנפקה בטווח מחירים של בין קרוב ל-30 דולר לכ-35 דולר למניה, אשר ישקף לחברה שווי שוק של85-95 מיליארד דולר.

פייסוק צפויה להתחיל לשווק את הנפקתה הראשונה לציבור (IPO) למשקיעים כבר ביום שני הקרוב, מה שמעיד כי מניותיה של החברה יתחילו להיסחר ככל הנראה ב-18 במאי, כך אמרו שלשום מקורות מקורבים לחברה, לסוכנות הידיעות רויטרס.

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, אשר בחודשים האחרונים עבד בעיקר מאחורי הקלעים בהכנות לקראת ההנפקה המצופה, יהיה מעורב ברוד שואו, לפי מקור אחר דיווחה רויטרס.

רבים בוול סטריט לא ציפו כי צוקרברג ייטול חלק ברוד שואו, לאחר שהוא נעדר מפגישת אנליסטים במארס, והשאיר את הבמה לסמנכ"לית התפעול של החברה, שריל סנדברג, ולסמנכ"ל הכספים דיוויד אברסמן. עם זאת, היעדרותו של המנכ"ל הרגיזה כמה מהמשקיעים, אשר טענו כי צוקרברג, אשר מחזיק בשליטה בחברה, מזלזל במשקיעים.

רוד שואו לקראת הנפקה ראשונה, אשר בו הנהלת חברה מציגה את האסטרטגיה שלה בפני משקיעים פוטנציאלים, נמשך בדרך כלל בין שבוע לשבועיים. אם הרוד שואו מוצלח במיוחד, המניות מתחילות לפעמים להיסחר כמה ימים מוקדם יותר. החדשות לגבי מועד הרוד שואו דווחו לראשונה בבלוג AllThingsDigital.

פייסבוק מתכננת לגייס לפחות 5 מיליארד דולר במה שצפויה להיות ההנפקה הראשונה הגדולה ביותר של חברת אינטרנט מאז הנפקת גוגל בשנת 2004. החברה ממשיכה לרכז סביבה הרבה עניין למרות תוצאות מאכזבות ברבעון הראשון, אשר העלו ספקות לגבי יכולתה להמשיך לשמור על קצב צמיחתה בטווח הארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully