וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק פתחה את הרוד שואו בניו יורק - המשקיעים יצאו מאוכזבים

סוכנויות הידיעות

7.5.2012 / 23:02

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג הגיע למפגש עם המשקיעים בניו יורק מלווה בסמנכ"ל הכספים דיוויד אברסמן. לטענת חלק מהמשקיעים המפגש, הוא לא חידש דבר ולא ניתן די זמן לשאלות

פייסבוק פתחה היום את הרוד שואו שלה לקראת ההנפקה במפגש עם משקיעים פוטנציאליים בניו יורק. המפגש משך מאות משקיעים שעמדו בתור ארוך מחוץ לבניין רק כדי לשמוע את מייסד ומנכ"ל החברה, מארק צוקרברג. ואולם חלק מהמשקיעים יצאו מהמפגש מאוכזבים, בטענה כי לא למדו בו שום דבר חדש על החברה.

צוקרברג, לבוש כהרגלו בג'ינס וסווטשירט, הגיע למלון שרתון במרכז מנהטן שבו התקיים המפגש ברכב שטח שחור. התלווה אליו סמנכ"ל הכספים של פייסבוק, דיוויד אברסמן, אשר לבש חליפה ועניבה. מחוץ לבניין המתינו משקיעים פוטנציאלים רבים, כמו גם עיתונאים וצלמים שהמתינו לצוקרברג. בפנים, פתח את המצגת הבנקאי מייקל גריימס ממורגן סטנלי. לאחר מכן תפסו את הבמה אברסמן ושריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול, ומאוחר יותר עלה צוקרברג.

מקור שנכח במפגש אמר לבלוג ביזנס אינסיידר כי האווירה היתה חיובית. עם זאת, מקורות אחרים אמרו ל-CNBC כי חלק מהמשקיעים שהגיעו יצאו מהפגישה מאוכזבים. לדבריהם, האירוע החל באיחור של שעה, וצוקרברג הגיע באיחור ונכח רק בחלק השאלות והתשובות של המפגש – דבר שסנדברג נימקה בכך שהיה בשירותים.

לדברי המקורות, שלב השאלות והתשובות היה קצר ביותר, והותיר רבים בקהל עם שאלות ללא מענה. לנוכחים הוקרן סרטון וידאו קצר על פייסבוק, אשר רבים מהם כבר ראו באינטרנט. חלק מהמשקיעים שנכחו במפגש התלוננו כי הם חשים שלא למדו שום דבר חדש על החברה.

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, מתכננת לגייס 10.6 מיליארד דולר בהנפקה הגדולה ביותר אי פעם של חברת אינטרנט. ההתעניינות בהנפקה היא אדירה, על אף חשות שהועלו באחרונה לגבי יכולת צמיחתה של פייסבוק בטווח הארוך ולגבי שליטתו ההדוקה של צוקרברג בן ה-27 בחברה. בימים הקרובים יערכו בכירי פייסבוק מפגשים דומים ברחבי ארה"ב על מנת לשווק את ההנפקה למשקיעים פוטנציאלים.

בשבוע שעבר רמזה פייסבוק, שלה 900 מיליון משתמשים ברחבי העולם, כי טווח התמחור בהנפקה יהיה בין 28 דולר ל-35 דולר למניה, מה שישקף לחברה שווי של 77-96 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully