וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספון רכשה רוחב פס מטמרס ב-240 אלף דולר לשנה

אמיתי זיו

8.5.2012 / 8:07

ההסכם יאפשר ל-018 - שחקנית קטנה בשוק האינטרנט, להכפיל בהדרגה את קצב החיבור לשדרת האינטרנט הבינלאומית ל-2 ג'יגה לשנייה

018 (אקספון) וחברת טמרס טלקום חתמו על הסכם מסגרת שבו 018 תרכוש קיבולת בינלאומית על גבי הכבל התת-ימי החדש של טמרס. החוזה הוא במודל שכירות חודשית, בהיקף של כ-20 אלף דולר לחודש ובהתחייבות קצרת מועד.
צילום: יוסי צבקר

ההסכם החדש יאפשר ל-018 להכפיל בהדרגה את קצב החיבור לשדרת האינטרנט הבינלאומית שלה עד לנפח של כ-2 ג'יגה לשנייה (עד כה רכשה החברה כ-1 ג'יגה מבזק בינלאומי). הקו של טמרס טלקום מחבר את אקספון ללונדון. טמרס גם התקשרה עם ספקית האינטרנט הבינלאומית Level3, מה שחוסך לאקספון להתקשר עם ספקית כזו באופן עצמאי.

החיבור יתבצע בפועל בחודש הקרוב, ולקוחות אקספון באינטרנט ירגישו שיפור משמעותי באיכות ובמהירות הגלישה לאתרים בחו"ל.

018 היא שחקנית קטנה בענף האינטרנט עם כ-15 אלף לקוחות, ובאחרונה היא החלה להציע חבילה ב-35 שקל לחודש לכל מהירות גלישה.

איציק בן אליעזר, מנכ"ל 018 אקספון, אמר כי "018 רואה בשירותי האינטרנט מנוע צמיחה חשוב. אין לנו ספק ששירותי הענן באינטרנט ייהפכו למרכזיים בעתיד הקרוב, ולכך נדרשים רוחב פס ואיכות שירות גבוהים. החיבור לטמרס יאפשר לנו לצמוח הן בכמות הלקוחות והן במתן שירות אינטרנט מהיר איכותי ושריד יותר".

לדברי גיא כספי, מנכ"ל טמרס טלקום, "018 היא חברה חשובה וצומחת בשוק האינטרנט הפרטי ואנחנו גאים לצרף אותה למערכת הבינלאומית הגדולה והמהירה בישראל. 018 מצטרפת לכמה לקוחות חשובים שכבר נהנים ממהירות חסרת תקדים ואיכות בסטנדרטים גבוהים. אין לי ספק שטמרס טלקום תאפשר ל-018 פלטפורמה נהדרת לצמיחה והרחבת בסיס הלקוחות הקיים".

אקספון 018 היא לקוחות האינטרנט השנייה של טמרס טלקום - ספקית האינטרנט טריפל C כבר חתמה על חוזה עם טמרס. לקוחה שלישית היא גולן טלקום, שרוכשת שירותי אחסון במתקן השרתים של טמרס בישראל. מדובר בלקוחות קטנים יחסית, בעיקר ביחס להיקף ההשקעה בהקמת הכבל, שהיתה כ-60 מיליון דולר. ואולם, טמרס טוענת שבקרוב תכריז על לקוחה משמעותית מהשוק המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • אקספון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully