וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליימן שליסל מעלה מחירי מוצריה ב-4%-5%

עדי דברת-מזריץ

8.5.2012 / 8:52

על המוצרים שמחירם צפוי לעלות נמנים פררו רושה, טיק טק, נוטלה, קינדר ועוד. בענף המזון סבורים כי צפוי גל עליות במחירי המזון

יצרני המזון ממשיכים להעלות מחירים. חברת ליימן שליסל שלחה מחירונים חדשים לרשתות השיווק, המשקפים עליית מחיר של 4%-5% ברוב מוצרי חטיבת פררו רושה, שאת מוצריה היא מפיצה בישראל. עליית המחיר צפויה להיכנס לתוקף ב-15 במאי.

על המוצרים שמחירם צפוי לעלות נמנים פררו רושה, טיק טק, נוטלה, קינדר ועוד. מחיר ממרח נוטלה יעלה מ-20.77 שקל ל-21.6 שקל ל-750 גרם, ומחיר צנצנת של 350 גרם יעלה מ-10.58 שקל ל-11 שקל. מחיר אצבעות שוקולד קינדר 200 גרם יעלה מ-10.48 שקל ל-10.9 שקל, מחיר חבילת קינדר דליס יעלה מ-19.05 ל-19.81 שקל, ומחיר סוכריות טיק טק מ-2.03 שקל ל-2.11 שקל (מחירי מחירון לרשתות השיווק, לפני הנחות).

עליות המחירים של ליימן שליסל מצטרפות לגל עליות מחירים של יצרניות שונות ששלחו מחירונים חדשים לרשתות השיווק בחודש האחרון. פרוקטר אנד גמבל העלתה בין היתר את מחירי המוצרים לשיער וולה, הד אנד שולדרס ופיירי, שסטוביץ העלתה את מחיר סבון מוצק פלמוליב וסבון לכלים פלמוליב, דיפלומט העלתה את מחירי טונה סטארקיסט, מיונז היינץ ושיבולת שועל קוואקר וחברת נטו ייקרה את טונה ויליגר ופוסידון.

בענף המזון סבורים כי זוהי רק ההתחלה, וכי בחודשים הקרובים נראה גל עליות מחירי מזון וצריכה אחרים. רשתות שיווק רבות מסרו כי לא אישרו עדיין את עליית המחיר.

תנועת ישראל יקרה לנו, שעומדת מאחורי החרמות הקודמים נגד תנובה ושטראוס, פנתה בכתב למנכ"לי שופרסל ומגה והזהירה כי אם יעלו מחירים - היא תנהיג שביתת קונים. "אני לא אאשר את עליית המחיר ונגיע אתם להסדר כלשהו", אומר בכיר באחת הרשתות. "גם עליות המחירים של יצרנים אחרים שניסו להעלות מחיר עוד לא אושרו אצלנו". לדברי בכיר ברשת אחרת, "שופרסל ומגה מנהלים את השוק, ואם הם יעלו מחירים גם אנחנו נצטרך להעלות מחירים".

מליימן שליסל סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully