וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טבע החדש ביטל את התחזית ל-2012

יורם גביזון

9.5.2012 / 19:26

מניית טבע הגיבה להודעתו בירידה של 5%. לוין הסביר כי הוא בודק את תוכניות העבודה של החברה, ועד שתושלם הבדיקה - טבע לא תתייחס לתחזית

שעות ספורות לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל טבע , הודיע ד"ר ג'רמי לוין על החלטתו לא להתייחס לתחזית שנתנה טבע לשוק בנוגע לרווחיה ולהכנסותיה ב-2012. לוין קבע בכך שהתחזית אינה רלוונטית יותר ואינה מחייבת את טבע.

לוין הסביר כי בימים אלה הוא עורך בדיקה מדוקדקת של תוכנית העבודה של החברה, ועד שתושלם לא תתייחס טבע לתחזית, לפיה הרווח הנקי ב-2012 יהיה 5.48 עד 5.68 דולר למניה והכנסותיה יגיעו ל-22 מיליארד דולר. בעקבות ההודעה, הגיבה מניית טבע בירידה של 5%.

לוין ציין כי בכוונתו לפרסם בהמשך 2012 תוכנית אסטרטגית חדשה שתתבסס על הישגי העבר ותנסה לנצל את החוזקות של טבע כדי לממש ההזדמנויות העסקיות שבפניה. "אם הייתי צריך לתכנן את התפקיד האידיאלי עבורי, התוצאה היתה כנראה מנכ"ל טבע", אמר אתמול.

"עבדתי בארגונים מובילים רבים. אנשי טבע הם בעלי דחף יזמי ורצון להצליח שאין שני לו. האנשים של טבע הם אחד היתרונות התחרותיים של החברה והם יהיו גורם קריטי בהסתגלותנו לשינויים בשווקים, בקרב הלקוחות ובאזורים הגיאוגרפיים בהם פועלת החברה".

ד"ר פיליפ פרוסט, יו"ר טבע, הודה לשלמה ינאי המנכ"ל היוצא על הישגיו וציין את שלושת הבולטים שבהם, להערכתו, בהם: רכישת רציופארם הגרמנית תוך שהיא גוברת על חברת פייזר וגורמת בכך לאכזבה רבה בחברת התרופות הגדולה בעולם; יצירת שיתוף הפעולה עם פרוקטר אנד גמבל בנושא המוצרים ללא מרשם רופא, והכניסה לשוק היפני הענקי באמצעות רכישת חברת Taiyo. כמו כן, פרוסט הביע את בטחונו ש"לוין יהיה מחליף מושלם לינאי ויביא את טבע לשיאים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully