וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן טלקום תשיק מחר רשת סלולרית חדשה

אמיר טייג

13.5.2012 / 10:45

13 שנה אחרי השקת רשת פרטנר תושק מחר לראשונה רשת סלולרית עצמאית חדשה בישראל. הערכות הן כי בכוונת גולן טלקום להשיק מספר מוגבל של מסלולי תעריפים

"גולן טלקום מזמינה אתכם להצטרף למהפכה", כך נפתחת ההזמנה הלקונית ששנלחה בוקר למסיבת העתונאים בה תושק רשת הסלולר של גולן טלקום. נציין כי מדובר ברשת סלולרית עצמאית, וזאת בניגוד לחברות הסלולר הווירטואליות שהשיקו שירות בשנה האחרונה. למעשה מדובר בהיסטוריה, שכן הרשת סלולרית עצמאית האחרונה שהושקה בישראל הייתה רשת פרטנר שעלתה לאוויר בשנת 1999, כלומר לפני 13 שנה.

חברת הסלולר, הנמצאת בבעלות היזמים מיכאל גולן וגזבייה ניאל, צפויה לעורר תחרות גבורת בשוק הסלולר המקומי. נשיא גולן טלקום הוא אורן מוסט, שהיה משנה לנשיא סלקום ולקח חלק בהקמת החברה באמצע שנות ה-90. הערכות הן כי בכוונת גולן טלקום להשיק מספר מוגבל של מסוללי תעריפים, וכן להתמקד במסלולים ללא חיוב משתנה לפי מחיר דקה, אלא תשלום קבוע עבור סל שירותים בלתי מוגבל.

לפני שבועיים התראיין גולן במסגרת כנס האינטרנט של TheMarker ואמר כי "עליתי לישראל לפני חמש שנים מטעמי ציונות, אבל כשהגעתי לכאן ראיתי שיש כאן מצב משונה. התדמית של ישראל בעולם התקשורת היא של מדינה מודרנית מאוד. זה נכון, אבל רק כלפי חוץ. גרתי בצרפת, וגרתי בישראל - פה האנשים אוהבים יותר טכנולוגיה ומשתמשים בה יותר. למרות זאת בישראל משלמים יותר, אין תחרות והשירותים לא כל כך חדשניים. בעקבות זאת התחלתי לחשוב עם השותף שלי, גזבייה ניאל, מה אנחנו יכולים לתת לשוק המקומי", אמר גולן. "כל האידיאולוגיה שלנו זה לייצר מוצר שנהיה גאים לשווק אותו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully