וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של רמי לוי לתחרות: מחיר דקת שיחה ב-17 אגורות

רותי לוי

14.5.2012 / 23:36

בתגובה לגולן טלקום ו-HOT Mobile, שהציגו מחירים זולים גם ללקוחות קלים, מציג רמי לוי תוכנית חדשה ובה הוא מוזיל את דקת השיחה ל-17 אגורות ומשלוח הודעה ל-14 אגורות

רמי לוי מתעדכן עם תוכנית תעריפים חדשה. בעקבות השקתן של שתי חברות הסלולר החדשות, HOT Mobile וגולן טלקום, שהחליטו לפנות גם ללקוחות קלים, רמי לוי תקשורת מודיעה על מסלול חדש.

השינויים קלים: דמי המנוי בסך 14.9 שקל לחודש יתייקרו ל-17.9 שקל בחודש; בתמורה מחיר דקת שיחה יוזל ל-17 אגורות (במקום 20 אגורות כיום); מחיר הודעת טקסט יירד ל-14 אגורות (במקום 15) ומחיר מגה-בייט גלישה סלולרית יהיה 12 אגורות (במקום 15 אגורות). חבילת הגלישה בנפח 5 ג'יגה תישאר במחיר של 55 שקל לחודש למי שיבחר באופציה זו. המסלול החדש יוצע למצטרפים חדשים או ללקוחות קיימים שיבחרו לעבור למסלול זה ללא תוספת תשלום.

השינויים הם בעיקר קוסמטיים. ללוי חשובה בעיקר הנראות מול חברות ה-MVNO החדשות (יו-פון והום סלולר) עליהן הוא מוביל באמצעות עדכון זה. ואולם, ההצעה אינה מתחרה עם הצעות החברות החדשות גולן-טלקום (9.99 שקל ל-60 דקות ו-60 הודעות, ותעריף המשך של 18 אגורות לדקה) ו-HOT מובייל (10 אגורות לדקה/הודעה/מגה גלישה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully