וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "אציף השוק, סמארטפונים יהיו כמו רהיטים"

שר התקשורת משה כחלון לא מסתפק בתחרות הגוברת בשוק הסלולר ומבטיח להמשיך ברפורמות. "אוציא מידיי את כל הסמכויות בנוגע לסמארטפונים"

האם על רקע התחרות הגוברת בשוק הסלולר צפויים גם מחירי הסמארטפונים לרדת? בראיון לגלי צה"ל אמר היום (שלישי) שר התקשורת משה כחלון, כי יפעל לפתוח את שוק הסמארטפונים לתחרות. "בעוד שבוע-שבועיים הולכת להיות רפורמה במכשירי הקצה - אנחנו נפתח את זה לשוק חופשי ומכירת המכשירים לא תתרכז אצל מפעילי הסלולר", אמר כחלון. "אוציא מידיי את כל הסמכויות בנוגע למכשירים הללו, כך שהסמארטפון יהיה כמו כל מוצר יבוא אחר, כמו רהיט. השוק יוצף בסמארטפונים כמו בחו"ל, והם לא יעלו כמו שהם עולים היום אצל החברות הגדולות", טען.

כחלון הסביר מה הניע אותו להשיק את הרפורמות בשוק התקשורת. "כל אחד במדינת ישראל היה משלם 25 שקל על קו אינטרנט. למה? זה כמו שאתה נכנס לבית קפה ומשלם על הקפה בנפרד ועל הכוס בנפרד", טען כחלון. "היו אלף דברים שהראש שלי לא תפס למה צריך אותם. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולשבח את חברות הסלולר - אין יריבות ביני לבינן והן הולכות בתלם".

עוד הוסיף כחלון כי הוא אינו מבין למה מדברים על פיטורים צפויים בחברות הסלולר כתוצאה מכניסת הרשתות החדשות לשוק והתחרות הגוברת. "אני לא מבין איך מדברים על פיטורים, הרי הכנסנו שחקנים חדשים לשוק הסלולר, הרחבנו את התחרות וזה אמור גם ליצור מקומות עבודה חדשים", טען כחלון.

עוד בנושא:

התחרות בסלולר: מי עדיפה גולן טלקום או הוט?
הוט נכנסת לשוק הסלולר: מציעה חבילת 'הכל כלול' ב-89 ש"ח לחודש
גולן טלקום מציעה: חבילת דיבור וגלישה ללא הגבלה ב-99 ש"ח לחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully