וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה ממשיכה ליפול: הונג קונג נופלת ב-2.8%

רונית דומקה

16.5.2012 / 10:33

המדדים בבורסות אסיה ממשיכים לרדת זה היום השישי ברציפות. טוקיו מאבדת 1.3%, שנחאי יורדת ב-0.5% וסידני יורדת ב-2.1%

בורסות אסיה רושמות יום שישי ברציפות של ירידות, מחיר הנפט יורד והין נחלש, עקב ההודעה על בחירות חדשות ביוון ונתוני מקרו מאכזבים ביפן. טוקיו יורדת ב-1.3%; הונג קונג נופלת ב-2.8%; שנחאי מאבדת 0.5%; סידני יורדת ב-2.1%; מדד MSCI אסיה פסיפיק יורד ב-1.6%. החוזים על המסחר בוול סטריט מורים על ירידות קלות של עד 0.2% במדדים המובילים לאחר שאתמול ננעל המסחר בירידות.

מחיר הנפט ממשיך לרדת, זה היום הרביעי ברציפות. החוזים על הנפט מסוג טקסס מתוק למסירה ביוני יורדים ב-1.3% ל-92.74 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בניו יורק. הין נחלש ב-0.3% מול הדולר לרמה של 80.41 ין לדולר.

יוון תקיים בחירות חדשות לאחר שאף אחת מהמפלגות הגדולות לא הצליחה להרכיב קואליציה בעקבות הבחירות ביום ראשון שעבר, מה שמאיים על עתידה של חבילת החילוץ למדינה. מנהיגי המפלגות יקיימו דיונים היום במטרה להגיע להסכם לגבי ממשלה זמנית שתקבע בחירות חדשות ב-10 ביוני.

ביפן, נרשמה ירידה של 2.8% בהיקף הזמנות המיכון לתעשיה במרץ לאחר עלייה באותו שיעור בפברואר. באוסטרליה נרשם קיפאון בביטחון הצרכנים. מדד בטחון הצרכנים של וסטפאק בנקינג ומכון מלבורן רשם במאי עלייה קלה ומתונה מהתחזיות לרמה של 95.3 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully