וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הסלולר החדשות כבר גייסו 18 אלף לקוחות

אמיתי זיו

17.5.2012 / 8:17

חברות הסלולר החדשות מושכות את הלקוחות. גולן טלקום והוט מובייל גייסו על פי ההערכות תוך יומיים כ-9,000 לקוחות כל אחת. רמי לוי שמר על קצב הגיוס הרגיל

חברות הסלולר החדשות מגייסות לקוחות בקצב מסחרר. גולן טלקום הצליחה להשיג ביומיים כ-9,000 לקוחות, ולפי הערכות, מספרים דומים נרשמו גם ב- HOT מובייל. לשם השוואה, סלקום גייסה ברבעון האחרון כולו 13 אלף לקוחות.

בגולן טלקום מדובר בלקוחות שהזמינו כרטיס סים של החברה, אך רובם טרם קיבלו אותו ולכן עדיין לא השלימו את תהליך הניוד. רוב המצטרפים הראשונים הם צרכנים מתקדמים, כאלה הנוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות במהירות, או כאלה שהתאכזבו מהשירות שקיבלו בחברות הקיימות.

גם בחברות הסלולר הווירטואליות, העוברות ימים קשים לנוכח התחרות החדשה, נמשך הגיוס. רמי לוי מדווח כי ביום השקת הרשתות החדשות הצטרפו אליו 500 לקוחות וביום שלמחרת עוד 470 לקוחות, כך שהחברה שמרה על קצב הגיוס הרגיל שלה. לרשת רמי לוי יש בסך הכל כ-60 אלף לקוחות. רשת הסלולר הווירטואלית השנייה, הפועלת זה שלושה שבועות, היא הום סלולר שלה כ-5,000 לקוחות בסך הכל.

מכינים תשתית

מבחינת פרישת אתרים סלולריים (אנטנות), בדיקה מול המשרד להגנת הסביבה מעלה כי נכון לחודש מרץ, לגולן טלקום 74 אתרי סלולר בסך הכל, רובם ככולם בסביבה עירונית צפופת אוכלוסין. עם זאת, החברה פורשת תשתית בקצב מהיר ומצרפת לרשת כ-20 אתרים בשבוע. נכון להיום יש לה כבר כ-150 אתרים פעילים מתוך כ-2,500 שיהיו ברשת שלה בסוף הפרישה, אך כ-15% מתעבורת הרשת היא כבר עצמאית. שאר התעבורה נעשית דרך אתרי סלקום, שאתה יש לגולן טלקום הסכם נדידה פנים-ארצית.

HOT מובייל מתקדמת עוד יותר מבחינת פרישת התשתית - ויש לה כבר כ-1,000 אתרים ברשת, כאשר 50%-60% מהתעבורה ברשת שלה היא עצמאית. שאר התעבורה היא על רשת פלאפון, שאתה יש ל-HOT מובייל הסכם נדידה. לתשתית העצמאית של החברות יש חשיבות גדולה מאוד, היות שכל דקת שיחה, מסרון או גלישה שעוברים ברשת מתחרה במסגרת הסדר נדידה עולים לחברות החדשות כסף, ואילו תעבורה שעוברת ברשת העצמאית שלהן היא בעלות שולית אפסית.

זמני המתנה במוקדי חברות סלולר. TheMarker
זמני המתנה במוקדי חברות סלולר/TheMarker

אודי מארצי, מנכ"ל הום סלולר, הגיב אתמול על התחרות החדשה: "אין כאן שום הפתעה מבחינתנו, ידענו על ה'הכל כלול' וידענו על המחירים שגולן מציע בצרפת. ההפתעה היחידה היא התגובה של HOT מובייל שמציעה חבילה ללא הגבלה במחיר של 89 שקל. אנחנו לא כיוונו ללקוחות כאלה מלכתחילה, אלא ללקוחות שעושים פחות שימוש בסלולרי.

לדברי מארצי, "גם שלשום, גם אתמול וגם היום אנחנו מצרפים לקוחות בקצב של בערך 100 ליום; יש לנו קצת יותר מ-6,000 לקוחות רגילים ועוד 4,000 לקוחות פרי-פייד (הקונים מספר קבוע של דקות שיחה מראש, א"ז). בסוף גם הנושא של השירות יבוא לידי ביטוי, ויש לקוחות שבאים אלינו בגלל מגוון המכשירים. ברור שלא יהיה קל, אבל בינתיים אנחנו מצליחים מעבר לתוכניות העסקיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully