וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים לאילת באוגוסט? שלמו עד 66% יותר

רינה רוזנברג

17.5.2012 / 9:13

למי שמתכנן נופש באילת ורוצה לחסוך כסף - וגם להנות ממזג אוויר נוח, מומלץ לנסוע בחודשים יוני-יולי ולא באוגוסט. מבדיקת מחירי המלונות עולים פערים של 30%-66%

מחירי הנופש בבתי המלון באילת באוגוסט גבוהים בכ-30%-66% לעומת יוני - כך עולה מבדיקת TheMarker. תקופת הקיץ מבשרת את תחילת הביקושים וגם את תחילת עליית מחירי הנופש. בחודש וחצי הקרובים עוד יש הזדמנות לנפוש באילת במחירים נמוכים יחסית, אבל כבר ביולי הם עולים - עד לשיאם באוגוסט.

המחירים שנבדקו לנופש של שלושה לילות בסוף שבוע לזוג עם שני ילדים באילת ביוני, מתחילים ב-2,500 שקל, אבל יכולים להגיע ל-7,000 שקל. "רגע לפני שהילדים יוצאים לחופש הגדול והמוני ישראל יגדשו את עיר הנופש הדרומית, ניתן לקבל את אותם השירותים שתקבלו בשיא הקיץ, רק במחיר נמוך יותר", אומרת שמחה אלפסי, מנהלת תיירות הפנים באיסתא. מעבר לנושא המחיר היא מציינת סיבות נוספות שהופכות את הנופש בתקופה זו לאטרקטיבי במיוחד: "מזג האוויר באילת נוח עכשיו, בהשוואה לחום של יולי-אוגוסט, המסעדות ומוקדי הבילוי פחות הומים, בתי המלון שקטים יותר ונמצאים בתפוסות נמוכות".

מהבדיקה עולה כי חודשיים לאחר מכן, באוגוסט, המחירים מזנקים: מחיר המינימום שמצאנו לשלושה לילות בסוף שבוע באילת באוגוסט, לזוג עם שני ילדים, הוא 4,200 שקל, והמחיר מגיע ל-8,870 שקל לחצי פנסיון במלון אגמים ול-9,900 שקל במלון יו קוראל ביץ' קלאב, המלון החדש של רשת פתאל, על בסיס של הכל כלול.

לפי הבדיקה שערכנו, המחירים באילת ביולי קרובים יותר לאלה שמציעים בתי המלון ביוני: החל מ-3,300 שקל במלון פרימה מיוזיק ועד 7,000 שקל במלון רימונים.

את פער המחירים המשמעותי ביותר (66%) בין אוגוסט ליוני באילת, מצאנו במלון קיסר פרימייר: 2,565 שקל ביוני לעומת 4,275 שקל באוגוסט. במלונות אחרים, כמו ישרוטל ים סוף, המלך שלמה, יו קוראל ביץ' קלאב ופרימה מיוזיק, פערי המחירים הם בשיעור של כ-44%.

"אנחנו לא המצאנו את ההבדלים במחירים בין עונת הביקושים לעונות החלשות", אומר נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת ישרוטל, שמחזיקה תשעה בתי מלון באילת. לדבריו, הפער בין יוני לאוגוסט מדי שנה הוא כ-30%.

"הביקושים בישראל קיצוניים מאוד, ומגיעים לשיא רק בחגים ובאוגוסט, אחרי ט' באב. השנה תקופת הביקושים באוגוסט התקצרה ולא תימשך ארבעה שבועות כמדי שנה, בגלל קיצור החופש הגדול והחזרה ללימודים כבר ב-26 באוגוסט. אם ט' באב לא מהווה שיקול עבור לקוח, אז כדאי שייצא לנופש ביולי". קרה מוסיף כי "כעת אפשר למצוא את המחירים הזולים ביותר, ובהמשך המחירים יעלו. רק אתמול השקנו תוכנית שלפיה כל הקודם להזמין - מרוויח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully