וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח מתאוששת: רווח של 137 מיליון ברבעון

נעם בר

20.5.2012 / 10:43

הקבוצה שבשליטת אי.די.בי הציגה צמיחה של 7% בפרמיות שנגבו מפעילויות הביטוח. ברבעון המקביל אשתקד הציגה הקבוצה הפסד של 51 מיליון שקל

כלל ביטוח פתחה הבוקר את עונת דו"חות הרבעון הראשון לשנת 2012 של ענף הביטוח בישראל. הקבוצה שבשליטת אי.די.בי הציגה צמיחה של 7% בפרמיות שנגבו מפעילויות הביטוח והסתכמו בהיקף של 2.5 מיליארד שקל, זאת לעומת הרבעון המקביל ב-2011. במקביל נרשמה ירידה של 3% בהכנסות מדמי ניהול שגובות חברות הקבוצה על פעילויות ניהול הנכסים, שהסתכמו ב-236 מיליון שקל ברבעון. בשורה התחתונה מסיימת כלל את הרבעון עם רווח כולל של 137 מיליון שקל, לעומת הפסד של 51 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

כלל נהנתה הרבעון מהאווירה החיובית בשווקים וההתאוששות שנרשמה החל מסוף 2011. אלו הניבו לה רווחים בתיק הנוסטרו והגדילו את מסת הנכסים המנוהלים בחברה ובכך גם את דמי הניהול שנגבו מהם. כמו כן נהנתה כלל ממדד מחירים לצרכן נמוך עד אפסי שליווה את כל תקופת הרבעון ובכך הקטין לה את הוצאות המימון. הרווחים מהשקעות והכנסות המימון הכפילו את עצמם ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה והסתכמו בכ-1.8 מיליארד שקל.

את הצמיחה בפעילויות הביטוח הוביל תחום ביטוחי הבריאות, שהפרמיות ממנו צמחו ביותר מ-15% להיקף של 352 מיליון שקל ברבעון. תחום ביטוחי הבריאות נחשב לאחד משני מנועים הצמיחה העיקריים שיש היום לחברות הביטוח, לצד תחום ניהול קרנות הפנסיה שנהנה גם הוא מצמיחה מרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully