וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה פנתה לשמאים פרטיים למידע על מחירי דירות

אריק מירובסקי

20.5.2012 / 14:36

המדינה מבקשת להרחיב את בסיס הנתונים בנוגע למחירי הדירות ולצורך כך פנה השמאי הממשלתי הראשי, טל אלדרוטי, ליו"ר לשכת השמאים, אוהד דנוס

השמאי הממשלתי הראשי, טל אלדרוטי, פנה ליו"ר לשכת השמאים, אוהד דנוס, בבקשה לשתף שמאים מהמגזר הפרטי בתהליך שיפור והרחבת בסיס הנתונים, המהווה את המקור לאומדן השינוי במחירי הדיור. הפנייה נעשית על סמך ניסיונם של השמאים הפרטיים ועובדת מעורבותם השוטפת והיומיומית בענף המגורים בישראל.

הפנייה אל שמאי השוק הפרטי בוצעה כחלק ממהלך הכולל גם כלים נוספים, אותם מגבש צוות בין-משרדי שהוקם על ידי מנכ"ל משרד האוצר, במטרה לטייב ולאחד את הנתונים המפורסמים לציבור על ידי גורמי ממשלה שונים בדבר התנודות במחירי המגורים בישראל.

השמאי הממשלתי הראשי, טל אלדרוטי כתב במכתב כי "שילובם של שמאי המגזר הפרטי הוא חשוב ונכון, ולו בשל העובדה שהם מכירים ובקיאים בהליכי השוק השוררים בגזרת פעילותם. בטוחני כי הנתונים שנקבל יהיו באיכות גבוהה ומקצועית, באופן שיסייע לנו ללמוד על מגמות השוק. עם זאת, חשוב לציין כי המידע שיגיע מהשמאים הפרטיים לא יחליף ולא יבטל את מדדי הבדיקה הקיימים, אלא יהווה נדבך נוסף ואינדיקציה לגבי השתנות המחירים באופן כללי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully