וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי קיקה מסכימים לפירוק - מתנגדים למפרק

יסמין גואטה

21.5.2012 / 13:15

למרות שעובדי קיקה הסכימו לבקשת הפירוק שהוגשה על ידי נאמני קיקה לבית המשפט, הם מתנגדים למינויו של עו"ד רון בר-ניר - ממגישי הבקשה - לתפקיד המפרק הזמני

עובדי קיקה מסכימים לבקשת הפירוק שהוגשה אתמול על ידי נאמניה של קיקה, עו"ד רון בר-ניר והכלכלן אלון כהן. עם זאת, העובדים מתנגדים למינויו של הנאמן, עו"ד רון בר ניר כמפרק זמני של החברה, כך עולה מתגובה שהגישו אתמול בלילה כ-70 עובדים לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. "לא יעלה על הדעת כי עו"ד בר ניר, אשר הגיש את הבקשה להקפאת הליכים בשם החברה ומטעם החברה כבא כוחה ואף ייצג ומייצג חלק מבעלי המניות, ימונה כמפרק זמני לחברה". הדגישו העובדים.

בתגובה, שהגישו אתמול ביקשו 70 העובדים מבית המשפט למנות את עו"ד רמי קוגן כמפרק זמני לחברה, עד למתן צו פירוק או החלטה אחרת בקשר לפירוק. לדברי העובדים, עו"ד רון בר ניב ציין בדיון שהתקיים בבית המשפט כי הוא "מטפל בעניינם של המחזיקים ב-15% ממניות החברה, קבוצת אשטרום נכסים וכך אף עולה מפרופיל דף האינטרנט של משרד עורכי הדין מ.פירון ושות'".

העובדים טענו כי "במסגרת הליך הפירוק יש לברר בצורה מקיפה ורחבה בדבר מצבת חובותיה וזכויותיה של החברה, לרבות תביעות אופציונאליות כנגד מי מבעלי המניות בדבר מעשים שנעשו שלא כדין, אם נעשו". הם הוסיפו כי יש להם "טענות קשות כנגד בעלי המניות או כנגד מי ממנהלי החברה בדבר מעשים שנעשו בחברה אשר הביאו את העובדים להיקלע למצב העגום בו הם נמצאים, ללא מקור פרנסה וללא קבלת מלוא זכויותיהם בחברה". על כן הדגישו העובדים: "לא יעלה על הדעת כי עו"ד בר ניר, אשר הגיש את הבקשה להקפאת הליכים בשם החברה ומטעם כבא כוחה ואף ייצג ומייצג חלק מבעלי המניות, ימונה כמפרק זמני לחברה".

לטענת העובדים "האינטרס הציבורי דורש למנות בעל תפקיד שאין לו ולא היתה לו כל נגיעה לחברה או למי מבעלי המניות בחברה, וזאת על מנת לפעול להשאת קופת הפירוק ולחקור בחקירה ראשונית את הפעולות שנעשו על ידי מי מבעלי המניות בחברה בנכסי החברה".

על כן, הוסיפו העובדים "ראוי למנות מפרק זמני, אשר יוכל הן לאסוף ולשמור על נכסי החברה וזכויותיה, והן לחקור ללא משוא פנים ובלא העדפה כלפי איש מהצדדים - בדבר פעולות אסורות שנעשו, אם נעשו, בנכסי החברה ובסופו של יום למקסם את קופת הפירוק".

  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully