וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מתכננת: טלוויזיה רב ערוצית ב-90 שקל לחודש

אמיתי זיו

22.5.2012 / 15:56

פרטנר הציגה למשרד התקשורת את פעילות הטלוויזיה שלה שתושק בעוד כ-6 חודשים. מתכננת מערכת טלוויזיה חברתית - כזו שמאפשרת אינטרקציה בין הצופים

כירי משרד התקשורת בהרכב גדול סיימו ביקור של מספר שעות במטה חברת פרטנר בראש העין. הביקור לא נסב סביב פעילות הסלולר, ומילה לא נאמרה על התחרות המשתוללת בענף; מטרת הביקור היה להתרשם מיכולות ה-IPTV שפרטנר רכשה והתוכניות שלה בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל.

בכירי משרד התקשורת התרשמו במיוחד ממה שהוצג להם: פרטנר הדגימה שתי מערכות לשידור IPTV לבתי הלקוחות, בניהם מערכת Comigo של היזם דב מורן, שנכח והדגים את המוצר. מי שהציג את הפתרונות מטעם פרטנר היו המנכ"ל חיים רומנו, סמנכ"ל השיווק יעקב קדמי וסמנכ"ל התפעול מנחם תירוש. מצד משרד התקשורת היו השר משה כחלון, המנכ"ל עדן בר טל ועוד בעלי תפקידים אחרים.

פרטנר מסרה בסיור כי היא מתכוננת להשקה של פעילות הטלוויזיה שלה בעוד כ-6 חודשים, ובחזון שלה לאפשר מערכת טלוויזיה חברתית, כזו שמאפשרת אינטרקציה בין הצופים. פרטנר הציגה את אסטרטגיית שלושת המסכים לפיה הלקוח יוכל לבחור לצפות בתוכן מהטלוויזיה בסלון, מה-PC ומהטאבלט.

באשר למחיר, פרטנר מסרה כי בכוונתה לשווק פתרון טלוויזיה רב ערוצית עשיר בסרטים וסדרות במחיר של כ-90 שקל לחודש. תוכניות פרטנר בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית נחשפו לראשונה כאן. ברמה הרגולטורית, אנשי פרטנר ביקשו מהשר לטפל במחירי התמסורת שגובות חברות תשתית האיטנרנט (בזק ו- HOT) אחרת לא יהיה כלכלי להקים פעילות IPTV בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully