וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אקסלנס, דוד ברוך, עוזב את תפקידו במפתיע

נועם בר

22.5.2012 / 18:16

ברור כיהן בתפקיד ארבע שנים וחצי. הוא הודיע על רצונו לסיים את תפקידו באופן מיידי ויוחלף על ידי יו"ר בית ההשקעות, עוזי דנינו

דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס, עוזב במפתיע את בית ההשקעות. לאחר 4 וחצי שנים בתפקיד, הודיע היום ברוך לדירקטוריון אקסלנס על רצונו לסיים מיידית את תפקידו. במקומו של ברוך מונה עוזי דנינו המכהן בשנה האחרונה כיו"ר אקסלנס.

בתקופת כהונתו של ברוך רכש אקסלנס את קרנות הנאמנות ותעודות הסל של בית ההשקעות פריזמה שהתפרק. אקסלנס מנהל היום 68 מיליארד שקל ומתמודד בתקופה האחרונה על התגברות התחרות והרגולציה כמעט בכל תחום פעילות. עסקת המיזוג שנחתמה לאחרונה בין בתי ההשקעות דש-איפקס ומיטב היא תולדה של המצב הזה, אך גם צפויה להחריף אותו.

אקסלנס שהיה בשנים האחרונות לבית ההשקעות השני בגודלו בישראל, צפוי למצוא את עצמו במקום השלישי מתמודד מול שני ענקי השקעות – פסגות ובית ההשקעות החדש שייווצר מהמיזוג כשכל אחד משני הגופים הללו ינהל נכסים בהיקף של 100-150 מיליארד שקל.

טרם הגעתו לאקסלנס, כיהן דנינו, 55, כסמנכ"ל בבנק מזרחי טפחות, מנהל החטיבה לנכסי לקוחות וייעוץ ודירקטור בחברות בנות ויו"ר דירקטוריון החברה לנאמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully