וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מניית פייסבוק איבדה 8.5%

ואדים סבירובסקי

22.5.2012 / 23:24

המסחר התנהל רוב היום בעליות אך ננעל במגמה מעורבת. מדד דאו ג'ונס נחתם ללא שינוי; מדד S&P 500 איבד 0.2% ומדד נאסד"ק ירד ב-0.3%

המסחר בוול סטריט ננעל הלילה במגמה מעורבת, אף שהתנהל במרבית היום בעליות. מדד דאו ג'ונס נחתם ללא שינוי; מדד S&P 500 איבד 0.2% ומדד נאסד"ק ירד ב-0.3%. מניית פייסבוק איבדה 8.5%.

בזירת המקרו האמריקאית, מכירות הבתים הקיימים בארה"ב רשמו עלייה ראשונה מאז פברואר, כך דיווח היום האיגוד הכלל ארצי של סוכני הנדל"ן. על פי הנתונים, היקף מכירות הבתים צמח ב-3.4% ל-4.62 מיליון בתים קיימים בשקלול שנתי, מעט מעל תחזית האנליסטים שעמדה על 4.61 מיליון בתים עד סוף השנה.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, אשר עד עתה דגלה במדיניות הצנע, אמרה כי היא עשויה להגיע לפשרה עם נשיא צרפת החדש, פרנסואה הולנד, שתומך בשינוי אמנת התקציב האירופית כך שתתמקד בעידוד הצמיחה.

"ליבת האחזקה בתיק מניות גלובלי צריכה להיות אחזקה במניות בארה"ב. בניגוד לשנה שעברה, השוק המקומי עדיין די צמוד לביצועי השווקים הגלובאליים. מדובר בהזדמנות להגדיל חשיפה למניות בארה"ב, תוך מימוש היתרון של התחזקות הדולר, שיתרום לתשואה בתיק המניות בחו"ל. אין טעם בבחירת מניות ספציפיות, אלא השקעה בתעודות סל על מדדי המניות המובילים. ההשקעה באירופה לא מומלצת כיוון שהנחת היסוד שלנו היא שהרע מכל ביבשת הישנה עוד לפנינו", כך אמר היום האסטרטג הראשי של קבוצת איילון, יניב פגוט.

בזירת המקרו האמריקאית, ממתינים המשקיעים לפרסום נתון המעיד על מכירות בתים קיימים בארה"ב במהלך חודש אפריל. קונסנזוס הכלכלנים צופה כי 4.66 מיליון בתים יד שניה נמכרו במהלך אותו חודש. כלומר, בשוק צופים לשיפור והתאוששות בסקטור הנדל"ן האמריקאי לאחר שבחודש מרץ נמכרו 4.48 מיליון בתים בלבד.

עונת הדיווחים הכספיים בארה"ב נמשכת והיום צפויות חברות לפרסם את תוצאותיהן הכספיות המסכמות את פעילותן במהלך הרבעון הראשון 2012. ביניהן, רשת מוצרי חשמל, בסט ביי וענקית המחשבים דל.

האנליסט מיכאל קלר מסיטי בנק חותך את המלצות מחיר היעד למניות הסלולר הדואליות לרף שנמוך בעשרות אחוזים ממחיר המניות בבורסה. לגבי סלקום, קלר מוריד את מחיר היעד של המניה ל-19 שקל, נמוך ב-38% ממחיר השוק של סלקום (30.8 שקל) בעת פרסום הנייר. כך נכתב: "ההכנסה החודשית מלקוח (ARPU) סלקום ירדה ב-23% מאז הפחתת דמי הקישוריות לפני שנתיים וכעת ההכנסה נמוכה מההצעה של שתי מפעילות הסלולר החדשות אך תמשיך לרדת בגלל התחרות האגרסיבית".

לגבי פרטנר, קלר מוריד את מחיר היעד של המניה ל-15 שקל, נמוך ב-23% ממחיר השוק של פרטנר (19.53 שקל) בעת פרסום הנייר. סיטי מזכיר כי פרטנר דיווחה במרץ על הורדת מצבת העובדים מאז אוקטובר ב-1,100 מועסקים ומוסיף: "להערכתנו ברבעון הראשון תוצאות פרטנר יעלו על אלה של סלקום כאשר הפער ב-APRU לטובת פרטנר יתרחב והפער ב-EBITDA לטובת סלקום יצטמצם".

קומברס, הספקית תוכנות ומערכות המאפשרות הודעות מבוססות רשת ושירותי תוכן, שירותי בילינג ותקשורת IP, הודיעה כי זכתה בתואר ספקית ה-Business Support Systems הגדולה ביותר בהודו בטקס פרסי הטלקום לשנת 2012. כעת, מסתכם נתח שוק הבילינג של קומברס במדינה זו בכ- 80% ופתרונותיה משרתים למעלה מ-800 מיליון איש במדינה זו לאחר שהודו רושמת קרוב למיליארד מנויי סלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully