וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

170 מעובדי קיקה קיבלו הודעות על פיטורים

עדי דברת-מזריץ

23.5.2012 / 21:34

במקביל, לקוחות של קיקה טוענים כי כעת מציעה להם החברה את המוצר בעבור תשלום נוסף של 50% מערכו. "יש כאן עיוות נוראי והרגשה של המערב הפרוע"

רוב עובדי קיקה - כ-170 איש - קיבלו הודעה להגיע ביום חמישי כדי להחזיר את הציוד - טלפונים ניידים, מחשבים ניידים, רכבים וכדומה- ולקבל מכתב פיטורים, כך נודע ל-TheMarker. נאמן החברה, עו"ד רון בר ניר, סבור כי ימצא פיתרון לבעיה עליה הצביעו העובדים - שלא ברור כיצד ומהיכן יקבלו את שכר העבודה עבור הימים בהם עבדו בחודש מאי.

במקביל להחלטת בית המשפט המחוזי על פירוקה של חברה קיקה, לדברי נאמן החברה, ממשיכים להתקיים מגעים "קדחתניים", כדבריו, עם עופר איתני המחזיק בין היתר ברשת ביתילי. לקבוצת א.פ עיצובים, שבבעלות משפחות איתני ופישמן, מספר רשתות בתחום הריהוט בהן איי-די דיזיין, מיי הום פייג', ביתילי וריץ' אנד טיילור.

המגעים בן הצדדים מתנהלים סביב רכישת המלאי בשווי 19 מיליון שקל. במקביל, מתנהלים מגעים על מנת לשכור את החנות בנתניה מאשטרום נכסים, בעלת המבנה המחזיקה 15% מקיקה ישראל. ככל הנראה הכוונה היא להפעיל את החנות כמעין מתחם עיצוב, שיכלול את המותגים שאיתני שותף בהם ואת המלאי שנותר בחנות בקיקה ישראל.

"אנחנו אופטימיים ומנהלים מגעים סביב בשעון", אמר בר ניר בנושא. לדבריו, "אם העסקה מול ביתילי לא תיסגר נצא למכירת חיסול ביום שני או שלישי הקרוב". בר ניר מספר כי כחלק ממכירת החיסול יוצע המלאי בהנחות בשיעור של 35%-50%.

במקביל, לקוחות של קיקה טוענים כי כעת מציעה להם החברה את המוצר בעבור תשלום נוסף של 50% מערכו.
בקבוצת הפייסבוק תחת השם "לקוחות נפגעי קיקה ישראל" כותבת הלקוחה גילה כהן: "התקשרו אלי מהנאמן של קיקה ודורשים ממני לשלם 50% מערך הספה בנוסף למחיר המלא שכבר שילמתי על מנת שאוכל לקבל אותה. אם לא אשלם הספה תמכר לקהל במחיר זה ואני אשאר בלי כלום. אני פונה לעורך דין שלי, למרות שאין לי כנראה כל כך מה לעשות. עוד נאמר לי שמי ששילם רק 35% יצטרך להשלים את התשלום לסכום המקורי ויקבל את הסחורה שלו. יש כאן עיוות נוראי והרגשה של המערב הפרוע".

רויטל מוסקל כותבת: "גם אלינו התקשרו ודרשו עוד 50% תוספת למחיר על מנת לספק לי את הסחורה שיושבת אצלם במחסנים של אשדוד! אני לא מאמינה שחוקי לעשות דבר כזה!!!".

עו"ד בר ניר הגיב לדברים ומסר: "יש כ-2,000 תיקי לקוחות לא סגורים והקמנו מחלקת שירות לקוחות שבודקת לקוח לקוח. צריך להבין שאותו מיעוט ששילם את מלוא הסכום והמוצר נמצא בארץ ימצא עצמו בבעיה במידה ויפנה לבית המשפט. זאת מכיוון שמבחינה חוקית הם נושים רגילים וככאלה אין להם סיכוי לקבל את הסחורה כי החברה חייבת 170 מיליון שקל. לכן הוצע להם לקבל את המוצר שהזמינו לפני תחילת מכירת החיסול בהנחה של 50% - כלומר במחיר בו המוצר ימכר במכירת חיסול לקהל הרחב. מי ששילם רק חלק והסחורה בארץ, אז נקבע לו מחיר חדש ונגמור עם זה. לגבי לקוחות שרכשו מוצרים שנמצאים עדיין בחו"ל, מצבם קשה מאוד כי אין לנו איך לעזור להם. לגבי חלק מהלקוחות, נבדוק אם יוכלו לשלם ולשחרר את המוצר שנמצא במכס. אנחנו מציעים כל מיני הצעות כדי ללכת לקראתם כי בית המשפט יגיד שלא מגיע להם כלום".

  • עוד באותו נושא:
  • קיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully